2013. július 1., hétfő

Kakumeiki Valvrave


Az emberiség mintegy 70%-ka már elhagyta a Földet. Jelenleg különböző modulokban élnek. Az itt élők két jelentős hatalom irányítása alatt állnak, az ARUS és a független JIOR.  Egy nap támadás éri JIOR-t aminek köszönhetősen főszereplőnk, Haruto egy Valvrave pilótája lesz.
Nos ez így elsőre nem hangzik nagy durranásnak, de az első rész még bőven azt sugallja, hogy egy remek animét kapunk. Az ötödik részig én is így éreztem, de akkor valami eltört bennem. Oké, hogy ez egy iskola volt, de mikor elkezdtek dalolászni akkor csak a fejemet fogtam. Innentől csak egyre lejjebb ment nálam az anime. Innentől kicsit sablonos lett a történet, majdnem mindig ugyan az történt. Aztán ott volt a 10. rész vége. Te jó Isten. Oké, hogy Haruto az egyetlen szuper vámpír akinek néha elborul az agya, de mikor megerőszakolta Rukino-t akkor megint csak a fejem fogtam. Nem azért mert zavart vagy ilyesmi csak nem értem mért kellet ez bele. Utána meg mikor el akarta venni, hogy vállalja a felelősséget ^^" Na neeeee...
Aztán voltak itt még barátok, akik meghaltak meg viszonzatlan be nem ismert szerelem.
De nem elég, hogy a történetben csalódnom kellet még a karakterek is csapnivalóak, idegesítőek én unszimpatikusak voltak. Ott van Haruto, aki maga sem tudja mit akar, de a legnagyobb utálatot mindenképp Rukino élvezi. Annyira gyűlölöm >< Shouko-t először nem kedveltem annyira a nyávogása miatt, de annyira kibasztak vele, hogy nem tudom nem sajnálni. A sorozat legjobb szereplője egyértelműen 
L-elf. Annyira kakkoi :3
De ha már a történet és a szereplők sem nyűgöztek le annyira legalább a grafikára és az animációra nem lehet panasz. A CGI-t is jól használták és a harcok is baromi látványosak voltak. OST-k terén talán a szezon legjobbja volt, bár az ending váltást nem díjaztam.
Igazából nem volt rossz, de annyira nem ezt vártam. Semmiségeken bukott meg nálam az egész és sokszor okozott nekem szívfájdalmat. Jóllehet, hogy csak felvezetésnek szánták mint a Hakkenden első évadát, de épp az ellenkezőjét váltotta ki, mint amit kellet volna. 
5/10 
A második évadra meg kíváncsi is vagyok meg nem is...

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ez most komoly? Google a barátod.
      Tessék:
      http://indavideo.hu/search/text/Valvrave%20the%20Liberator?channel_constraint=undefined

      vagy:
      http://animeaddicts.hu/online.php?filelist.11293

      Törlés