2013. július 2., kedd

A Nagyúr Dolgozik!

Avagy Hataraku Maou-sama!

A történet Ente Islán kezdődik. A Démon Nagyúr és társa szénája nem a legjobban áll, ezért egy dimenziókapun a modern kori Japánba menekülnek. Azonban nem csak ők hanem a Hős, Emilia is követi őket. Innentől jövevényeinknek meg kell valahogy élniük az új környezetben.
Nem tévedek, ha azt mondom, hogy a tavaszi szezon legszórakoztatóbb animéjével állunk szemben. Főszál természetesen itt is megvan viszont nem nagyon bontakozott ki, sokszor csak slice of life-t láttunk. Ennek ellenére laposnak egyáltalán nem mondanám, minden részen hatalmasakat lehet szakadni :D A humor és a mindennapi megélhetés mellet akcióval is találkozhatunk, amik nem túl hosszúak, nem  nagy durranások, de látványosak és megbontották egy kicsit az egyszerűséget. Szerelmi szál is került történetünkbe, de nem vitték túlzásba és háremet sem hoztak létre szerencsére.
Hál' Istennek remek karaktereket kaptunk. Maou szerintem pofásra sikeredett, és érdekes, hogy hiába egy démon mégis kedves. LOL :D Meg is értem mért szeretett bele Chi-chan :P Emilia végig adta a tsunderét, de nagyon sablonos háttértörténetet kapott... Ashiya inkább csak a poénkodásért volt ott, míg Urushibara és Suzono inkább a történet előrelépéseihez kellet, de utána ők is csak humor források lettek. Lényeg, ami lényeg nagyon jó szereplő gárdát kapott az anime.
Grafikára nem lehet panasz, de néha nem sikerült a legjobbra, sokszor pedig a humort szolgálta. OST-k terén nem volt kiemelkedő, de azért a hangulatot meg tudták adni.
Mint mondtam a szezon legviccesebb animéjével állunk szemben, és én oda meg vissza vagyok érte. Sajnos a lezárás semmilyen lett, de ez legalább okot ad(hat) egy estleges második évadnak aminek én örülnék.
9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése