2013. július 20., szombat

Szezonos animék első látásra -2013 nyár-

Próbáltam nem túlzásokba esni, így most hozzám képest azt hiszem szolidabb listát hoztam össze:

Az első elkezdett animém kakukktojás, mivel nem akartam most nézni, de annyira beteg volt az openingje, hogy muszáj volt megnéznem az első részt :D Már az első részben lejött, hogy nem egy egyszerű vígjátékkal lesz dolgunk, de jól szórakoztam rajta.

Ugyan olyan beteg mint az első évad :'D

 Nekem mondjuk még mindig sok, hogy ezért petíció kellet, de a maga módján egész jó volt. Hiába vagyok én is a célközönség tagja a sok meztelen felsőtest nem igazán hat meg, de ha egy jó történetet kapunk mellé (2 rész után még úgy tűnik, hogy kapunk) megemelem előtte a nem létező kalapomat.

Még nem láttam hasonló témában (irodai munka) animét, sőt még az ötlet is beteg, hogy egy ilyen unalmas témából animét, de nagyon jót szórakoztam rajta. Remélem végig ilyen lesz.

Nagyon vártam ezt az animét és első rész alapján nagyon tetszett. A kiscsaj nyekegése kivételesen nem zavar. Kellően misztikusnak és érdekesnek tűnik. Kíváncsi vagyok mi lesz a végére.

Mindenképp meg akartam nézni, de csak akkor már ha kijött az összes rész. Erre láttam képeket belőle és nem bírtam ki, hogy ne nézzek bele. Egy szóval tudom jellemezni: beteg. Tényleg nagyon beteg, de nagyon jót szórakoztam rajta. A kiscsajnak olyan gondolatmenetei voltak, hogy csak na, amolyan Hikki lányban xD ,de az i-re a pontot az öccse rakta fel. Igenjólesz én úgy érzem.

Hááát ez marha jó volt. Ha nem mennek el valami nagyon csöpögős irányba, és tartják ezt a szintet jó lesz. Rengeteget nevettem rajta, a főhősnő sem tűnik teljesen agyhalottnak és a szinkronja sem suttog
Update: A második résszel megdől mind a két pozitívuma, de még mindig érdemes nézni szerintem. Nekem meg tuti valami bajom van, hogy ezt is meg az UtaPri-t megnéztem ><

Már nagyon vártam, mert igazán kedvelem ezt a sorozatot, de ennek az első része valami nagyon rossz volt. Mintha nem is a Monogatari sorozatot néztem volna, hanem valami teljesen mást. Senjougaharára rá se ismertem, de remélem csak az ügy miatt ilyen és később normális lesz. A rövid haj meg hülyén áll neki ><

Nagyon tetszett az első rész. Már régóta vágytam egy hasonlóan őrültebb cuccra. Az elképzelés is tetszik és a főszereplő kiscsaj is szimpi. A grafika elsőre furcsának tűnik, de teljesen illik a sorozathoz, bár a CGI-vel nem vagyok kibékülve. Tipikusan olyan sorozat, amit valaki vagy kedvel vagy utál ^^"

Nagyon szerettem az első évadát is így nem volt kétséges, hogy nézem. Belevágtak a lecsóba, mint ha szünet sem lett volna, mindjárt az első részben izgalmak, amiknek én nagyon örülök :) Ha visznek bele kicsivel több akciót, mint az előzőbe akkor sokkal, de sokkal jobb lesz. 

--------------------------------------------------------------
Na itt van most vége nálam. A Kimi no Iru Machi-t még meg akartam nézni, de most inkább hanyagolom. Blood Lad és Danganronpa is hanyagolva lett, de helyette jött a Gatchaman és a WataMote. Én most ez elég erős szezonnak érzem, de lehet, hogy csak azért mert most minden tetszik amit nézek. I don"t know... A Monogatari meg úgyis tudom, hogy jó lesz^^ Az első évad sem elsőre tetszett meg :D

5 megjegyzés:

  1. "Még nem láttam hasonló témában (irodai munka) animét, sőt még az ötlet is beteg..."
    Working! hasonló, mondjuk a mangaka ugyanaz, csak a környezet különbözik.

    "Erre láttam képeket belőle és nem bírtam ki, hogy ne nézzek bele."
    Némelyik képen, mintha magamat láttam volna vizsgaidőszak közben, kiakadva és karikás szemmel... XD

    "Update: A második résszel megdől mind a két pozitívuma, de még mindig érdemes nézni szerintem."
    Reverse harem Sister Princess, ez volt az első gondolatom, amikor megláttam... bőven elég volt ez a típus egyszer.

    "Senjougaharára rá se ismertem, de remélem csak az ügy miatt ilyen és később normális lesz."
    Valószínűleg ilyen marad.

    VálaszTörlés
  2. Working!-et még nem láttam, de valamikor arra is sort kerítek akkor :P
    Nekem hasonló élményem még nem volt szerencsére, majd lesz o_o
    Senjougaharát különben a második részre már meg is szoktam, sőt, szóval nem baj :D
    A BroCon-hoz (hú még leírni is rossz :D) meg csak annyit, hogy tudom, hogy nem ér egy forintot sem, ahogy a többi ilyen sen, de ha az Amnesiát képes voltam végignézni akkor ezt is. Ezen legalább el tudok szórakozni valahogy, de azon csak idegeskedtem :'D

    VálaszTörlés
  3. Hmm, ha ilyesmi marad, akkor megvan a nyári szezonos kedvenc, nagyon megtetszett a Kamisama no Inai Nichijoubi. Másrészről a Watamote elég unalmas lett szerintem. ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlóképpen vagyok én is. Eddig sem tudtam, hogy mi lesz belőle, de most már végképp nem tudom.
      Amúgy a WataMote kicsit tényleg adja alább, valahogy mintha ismételné magát, de nem szó szerint. De azért minden részbe van ami meg tud nevettetni :D

      Törlés
  4. "Hasonlóképpen vagyok én is. Eddig sem tudtam, hogy mi lesz belőle, de most már végképp nem tudom."
    Pont ezért annyira izgalmas a dolog, egyébként is tetszik, hogy pár elég komoly gondolatot próbál feldolgozni.

    Watamotéval a legnagyobb bajom, hogy képtelen vagyok a főhősnőt elviselni... magában mindenkit megvet, de amúgy meg egy lúzer.

    VálaszTörlés