- Acchi Kocchi (1/12)
dobok gyakran ezt mégis szívfájdalom nélkül küldtem melegebb éghajlatra.
- Break Blade (2/12)
- Dansai Bunri no Crime Edge (1/12)
rész egyedül is megállta volna a helyét, így értelmetlennek éreztem a nézését. Ettől
függetlenül lehet előveszem, mert amúgy érdekesnek tűnik.
- Death Note (17/37)
17 részt, de kicsit sem volt érdekes. A karakterek inkább idegesítőek és utálatosak,
mintsem imádnivalóak.
- Ginga Kikoutai Majestic Prince (3/24)
Na meg megint ott van, hogy túlvállaltam magam. Mindenesetre én úgy érzem adtam neki
esélyt...
- Hand Shakers (1/12)
így inkább dobtam.
- Hatsukoi Monster (1/12)
Mikor elkezdtek virslizni a tudjuk mijükre akkor telt be.
- K (3/12)
röhejes volt...
- Kimi ni Todoke S2 (6/12)
mondani mennyire nem érdekelt az egész.
- Kokoro Connect (6/13)
után szerintem láttam belőle annyit, hogy kijelenthessem, hogy nem aknáztak ki mindent,
amit lehetett volna... de aztán kitudja, lehet én adtam fel túl korán.
- Kuroshitsuji (15/24)
mint a felét megnéztem, de fogalmam sem volt, hogy ez most miről is akart szólni, mert szerintem
volt ebbe minden, de történet aztán nem.
- Sakamoto desu ga? (1/12)
- Sakura Trick (2/12)
Életemben nem néztem rendes yurit, csak shoujo ai-t, de ez az anime alapján nem is fogok változtatni
ezen szokásomon. Már az alapfelállást sem tudtam értékelni, ne magyarázza be nekem senki, hogy mindenki
leszbikus abba az iskolába... Ezenfelül marha idegesítőek a karakterek és orbitálisan erőltetett az egész.
- Shinsekai yori (6/22)
előveszem, mivel jókat hallottam róla.
- Yojouhan Shinwa Taikei (1/11)
vagyok az ilyesmikre.
- Shuumatsu no Izetta (6/12)
próbáltam folytatni, de egyszerűen sosem visz rá a lélek, hogy a következő részre kattintsak.
A lelkemnek legalább így jobb.
- Sword Art Online II (5/24)
A lelkemnek legalább így jobb.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése