2020. december 31., csütörtök

Animés kérdőív #8 | 2020


Itt is van a már hagyományként kezelt animés kérdőív, idei kedvencekkel, just for fun! 🙌 

1. Pick 5 of your favorite anime (in no particular order) and answer the following questions about them (Válassz ki a kedvenc animéid közül ötöt, tetszőleges sorrendben, majd válaszolj a velük kapcsolatos kérdésekre):
  • Majo no Tabitabi
  • Kyokou Suiri
  • Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta...
  • Uzaki-chan wa Asobitai!
  • Kakushigoto (TV)

2. Who is your favourite character in #2? (Ki a kedvenc karaktered #2-ből?)
Iwagana Kotoko

3. Who is your least favourite character in #1? (Ki a legkevésbé szimpatikus karakter #1-ből?)
Nincs benn túl sok szereplő, olyan meg pláne nem volt benne, akit utáltam volna.

4. What’s your favourite episode of #4? (#4-ből melyik a kedvenc epizódod?)
Talán a nyolcadik rész volt az, amikor a nyári fesztiválra mentek.

5. What is your favourite season of #5? (#5-ből melyik a kedvenc szezonod?)
Van belőle egy egyrészes ova, ill. lesz egy mozifilm is, de nyilván ez a mostani a kedvencem belőle.

6. What’s your favourite relationship in #3? (#3-ból a kedvenc karakter-kapcsolatod?)
Igazából az összes, nagyon tetszik ahogy a főszereplőnk mindenkivel ilyen jó kapcsolatot tudott kialakítani. De szikretbe bevallom, hogy nagyon szépnek találtam Katarina és a szobalánya, Anne kapcsolatát.

7. Who is your anti-relationship in #2? (#2-ből a legkevésbé szimpatikus páros[ítás]?)
Ugyan ilyen egészséges rivalizálás volt a szereplők között így talán annyira nem is kérdéses, hogy nem igazán éreztem semmi ilyesmit, nekem elég egyértelmű volt, hogy jelenleg még nem volt fenyegető harmadik személy, aki miatt aggódni kellene, de én látom azért, hogy a Rikka és Korou párosból lesz még baj.

8. How did you become interested in #3? (#3-nak hogyan sikerült felkeltenie a figyelmedet?)
Láttam róla valahol a hírt, és bevallom őszintén azt hittem valami véresen komoly cucc lesz, úgy gondoltam, hogy ez mindenképp megér annyit h belenézzek, mondjuk ehhez képest minden részen könnyesre nevettem magam, de abszolút megérte.

9. Who is your favourite VA in #4? (#4-ből ki a kedvenc seiyuu-d/szereped?)
Igazából nem nagyon ismerem ezeket a szinkronszínészeket, csak Hayami Saorit, de igazából a főszereplő hangja Oozora Naomi szerintem egész ügyesen hozta a karakterét.

10. Which show do you prefer out of #1, 2 & 5? (#1, 2 és 5 közül melyiket kedveled a legjobban?)
Kyokou Suiri

11. If you could be any character from #4, who would you be? (#4-ből melyik karakter lennél, ha bármelyiket választhatnád?)
Asai Ami. Még el is tudnám képzelni, ahogy kémkedek a többiek után és élvezem, ahogy kínlódnak egymással.

12. Would a #3/4 crossover work? (#3 és #4 crossoverben működne?)
Nem igazán.

13. Overall, which show has a better cast, #3 or 5? (Összességében véve melyik cucc karaktergárdája a jobb: #3 vagy #5?)
Megmondom őszintén, szerintem mindkettő jó a maga módján, de ugyanakkor elég semmilyen is. Talán azt mondanám, hogy a Hamerfuráé jobb, de csak mert viccesebbek és talán egy kicsit jobban megismerjük őket.

14. Which has better OST, #2 or 4? (Melyiknek jobb az OST-je: #2-nek vagy #4-nek?)
Kyokou Suiri

+++

1. Nagyjából hány címet néztél végig eddig?
MAL szerint 778

2. Milyen az idei Top 10-es listád?
A teljesség igénye nélkül: Fruits Basket 2nd Season, Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta..., Kyokou Suiri, Jibaku Shounen Hanako-kun, Kakushigoto (TV), Arte, Uzaki-chan wa Asobitai!, Majo no Tabitabi, Enen no Shouboutai: Ni no Shou, Plunderer.

3. Milyennek találtad az idei évet animék terén?
Egész jónak mondanám. Szerencsére elég sok folytatást jelentettek be idén is, bár a Noragami 3. évada továbbra is várat magára, de ahogy elnézem a pontszámokat, amiket idén osztogattam tényleg jó év volt. Nem adtam semmire 5 pontot, ami azért meglep, nyilván vannak alatta is, de azok többségében pont annyit is értek és nem is vártam volna tőlük mást. Nagyon élveztem a folytatásokat is, például a Danmachiba és a Fire Force-ba is visszatért a hitem, aminek nagyon örülök.

4. Egyszerre hány címet szoktál nézni általában?
A 10 címet reálisnak tartom, de nem tudom pontosan. A tavaly bevezetett "My anime watching challenge" sajnos nem volt olyan hatékony, mint tavaly, úgy érzem sok olyat is felírtam, amit annyira talán nem is akartam megnézni, de a legnagyobb gond, hogy egy kicsit belefáradtam az animézésbe, főleg most így év végén, konkrétan egy hónapig nem néztem semmit pl, aztán meg amúgy is folyamatosan lemaradásban volnam.

5. Egy nap átlagosan hány epizódot nézel meg?
Azt mondanám, hogy heti 5 rész reális.

6. Sorold fel a három kedvenc férfi és női szereplődet. (Szintén a teljesség igénye nélkül)
Férfi: Hanako-kun (Jubaku Shounen Hanako-kun), Sakurai Shinichi (Uzaki-chan wa Asobitai!), Sakuragawa Kurou (Kyokou Suiri)
Nő: Arte (Arte), Ichinose Chizuru (Kanojo, Okarishimasu) Oze Maki (Enen no Shouboutai: Ni no Shou)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése