2020. december 31., csütörtök

Best of Anime 2020



Legjobb anime
Jujutsu Kaisen
Nem szeretek ilyet csinálni, hogy egy még be nem fejezett animét jelölök valamire, de úgy érzem nyugodtan adhatok neki annyi bizalmat, hogy a végére sem utálom meg. Egyszerűen mindent imádok ebben az animében, kellően humoros, dark, nagyon pöpecül néz ki, imádom a karaktereket. Régen nem éreztem már, hogy ennyire imádnák valamit.

Legrosszabb anime
Peter Grill to Kenja no Jikan
Még most is felbaszom magam, ha erre az animére gondolok. Nem tudom elképzelni, hogy ez hogyan tetszhetett bárkinek is. Ez egy gyalázat volt. Se vicces nem volt, se izgalmas. És még csak nem is ez a legnagyobb baj. Sőt még csak nem is az, hogy mindenkivel összefekszik a gyerek, akit elé sodor az élet. Még csak nem is az, hogy heteken keresztül dug mindenkit mégse lesznek terhesek. Hanem az, hogy egy ilyen kis csicska gyász a főszereplő. Undorodom attól, hogy folyamatosan azt hajtogatja, hogy ő csak egy lányt szeret mégis mindenkinek beteszi. Legalább ha nem járt volna azzal a lánnyal és nem lettek volna jegyesek. Nem szoktam így kiakadni ilyeneken, de ez valahogy bántotta a lelkemet.

Legnagyobb csalódás
Yesterday wo Utatte
Én annyira szerettem volna, hogy ez jó legyen. Annyira vártam. És annyira semmilyen lett. Pedig azt hinné az ember, hogy egy befejezett manga adaptációját nem lehet elrontani. Pedig de. 113 fejezet 12 részbe belesűrítve. Teljesen összecsapott lett, egyik karakter sem fejlődött igazán, sőt alig alig bontakozhattak ki. Bár, ha a mangában is végig ilyen idegesítőek a szereplők akkor nem is kár érte, hogy nem csinálták hosszabbra és jobbra.

Legnagyobb meglepetés
Majo no Tabitabi
Borzasztóan élveztem ezt az animét. Nem ilyesmire számítottam, de igazából sokszor meg tudott lepni, mert mikor azt hittem, hogy teljesen epizódikus lesz és nem is nagyon lesznek visszacsatolások akkor pont, hogy ilyen lett, azt hittem nem nagyon lesznek benne több részen átívelő történetek és mégis lettek, azt hittem full heppi lesz az egész, erre volt pár olyan rész, amin csak lestem, hogy mivan, azt hittem Elaina inkább csak külső személő lesz és nem fog kb. semmit sem csinálni erre a végére igencsak bevetette magát. Annyira más volt minden egyes rész, annyira jók voltak a karakterek, pedig nem is volt belőlük túl sok, érdekes gondolatok is voltak benne. Imádtam minden percét. Annyi, hogy az utolsó rész kicsit életidegen lett, főleg az előtte lévő részhez képest olyan random, azonban a vége nagy reményeket adott nekem egy folytatásra. Remélem meg is kapja!

Legjobb akció sorozat
Darwin's Game
Azért nem a legélesebb kés a fiókban, de én szerettem nézni ezt az animét, ill. a taktikázós részét nagyon szerettem, egész izgalmas volt.

Legjobb vígjáték
Uzaki-chan wa Asobitai!
A Hamefura is hasonlóan jó volt, de végül azért esett erre a választásom, mert imádtam, ahogy Uzaki folyamatosan piszkálta Sakurait. Szerintem nagyon vicces volt, bár megértem, ha valakinek nem jön be az efféle humor.

Legjobb dráma
Fruits Basket 2nd Season
Az előző évadot olyan szívmelengetőnek mondanám ezt meg olyan szívfájdítónak. Néhány rész komolyan annyira megterhelt, hogy így fel kellett állnom és mennem egy kört, hogy feldolgozzam mi is történt. Alig várom a harmadik évadot. Úgy örülök, hogy újra felkarolták ezt a történetet.

Legjobb animáció
Jujutsu Kaisen, Enen no Shoubutai: Ni no Shou

Nehéz választás, de mindkettő elég pengén néz ki.

Legroszabb animáció
Plunderer
Ugyan nekem elég guilty pleasure volt ez az anime, és abszolút semmi bajon nem volt vele, attól még kár lenne tagadnom, hogy sokszor elég gányán nézett ki az egész.

Legjobb folytatás
Enen no Shouboutai: Ni no Shou
Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka III

A Fire Force-t ugyan jobban kedveltem, de úgy érzem mindkettő megérdemli ezt a címet az idén tőlem. A Fire Force tavaly nem nagyon nyűgözött le, titkon végig a Soul Eater kerestem benne, de idén valahogy ezen túl tudtam lendülni és élvezni úgy isten igazából. És élveztem is, nem is kicsit. A Danmachi hasonló cipőben jár, a második évada nem tetszett túlságosan, meg igazából az első is csak elment viszont ez az évad nagyon tetszett és vissza adta a hitemet.

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat
Noragami
Jibaku Shounen Hanako-kun
Nagyon élveztem, gyönyörű látványvilága volt, igazi feel good anime volt számomra, örülnék ha kapna egy folytatást.

Legjobb film
Nem néztem egyet sem idén. Egyet sem... Nem tudok változtatni ezen a szokásomon, hogy utálok anime filmeket nézni.
 
Legjobb opening

Legjobb ending

Legjobb ost
Passz

Legjobb női főszereplő
Iwanaga Kotoko (Kyokou Suiri)
Imááádtam, akkora egy troll.

Legjobb férfi főszereplő
Gáz, de nem nagyon tudok senkit sem idesorolni. Most tegyem be Gojou Satorut, csak azért mert meg vagyok vele baszódva? I mean, menő meg minden, de na.

Legjobb női mellékszereplő
Oze Maki (Fire Force S2)
Eddig nem éreztem különösebben iránta semmit, de most a második évadban megkedveltem.
 
Legjobb férfi mellékszereplő
Joker (Fire Force S2)
Idén tarol a Fire Force karakterek terén, bár Shinmon kapitányt is berakhattam volna, de nem akartam ismét, ill. Joker karaktere is baromi érdekes.

Legaranyosabb szereplő
Passz.

Kedvenc páros
Kotoko és Kurou-senpai (Kyokou Suiri)



10: Fruits Basket 2nd Season,
9: Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta...,
8: Kyokou Suiri, Jibaku Shounen Hanako-kun, Kakushigoto (TV), Arte, Uzaki-chan wa Asobitai!, Majo no Tabitabi, Enen no Shouboutai: Ni no Shou,
7: Darwin's Game, Plunderer, Runway de Waratte, Gleipnir, Dokyuu Hentai HxEros, Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka III, 
6: The God of High School, Kanojo, Okarishimasu, Otona nya Koi no Shikata ga Wakaranee!,
5:
4: Kami no Tou, Ore no Yubi de Midarero.: Heitengo Futarikiri no Salon de..., Ookami-san wa Taberaretai, Rikei ga Koi ni Ochita no de Shoumei shitemita.
3: Overflow, Yesterday wo Utatte, 
2: Peter Grill to Kenja no Jikan, Kyojinzoku no Hanayome,
1:
Még nem fejeztem be: Kamisama ni Natta Hi, Listeners, Magia Record: Mahou Shoujo Madoka☆Magica Gaiden (TV), Munou na Nana, Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Kan
Felfüggesztett:
Dobottak: Tonikaku Kawaii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése