2014. február 15., szombat

Coppelion

Na ez megint egy olyan anime ami vagy tetszik vagy nem, de az biztos, hogy vegyes érzelmeket hagy maga után. Szerintem. Én speciel jó ponttal nyugtázva keltem fel az anime után, de tagadhatatlanul hülyeség volt az egész.
Az első pár rész még nem is tetszett, nem is értettem, hogy egyáltalán mért kell kimenteni az embereket a súlyosan fertőzött területekről. Ha akartak volna már régen el mehettek volna. Legalább is én így gondolom. Aztán bejöttek az újabb coppelionok. Na onnantól kezdett el tetszeni, de továbbra is oltári nagy marhaság maradt. Túl komoly akart lenni, ami egyrészről érthető volt, mert ez a génmanipulálás és hasonlók nagyon érdekesek és elgondolkoztatók voltak, ugyanakkor az, hogy egy nőnek megindul a szülés és akkor még kb. két hétig összehúzódásai vannak kicsit sok... És már már betegesen ragaszkodtak minden élethez és ahhoz, hogy mindenkit meg kell menteni, de annyira,  hogy sokszor már nekem is herótom volt az egésztől. Ha engem valaki ki akar nyírni akkor nem fogok az utolsó percig azért küzdeni, hogy megmentsem. Lehet ez az egész lényege, de ez egyszerűen nem normális. Viszont én teljesen meg tudtam érteni az ellenséget is, csak hát nem ilyen körítést kellet volna kapnia az egésznek. A tervük a személyiségük miatt nem tűnt többnek egy egyszerű elmeroggyanás eredményeként. Rendes lezárást sem kaptunk, olyan jó van' megmentettük őket oszt csá, lesz ami lesz. 
A karakterek sem voltak észkombájnok. Ibara a fő fő szereplő egész kedvelhető lenne, ha nem lenne annyira belebetegedve mindenki megmentésébe, amúgy ezenkívül semmi bajom nem volt vele. Még egész menő is volt. Taekonak még a nevét is nehéz megjegyezni annyira kevésszer szerepelt. És jöjjön a "csillag" Aoi személyében. Ejj gyerekek, még egy ilyen buta és idegesítő karaktert. És ofkorsz, hogy semmire nem volt jó. Esküszöm szinte az összes idegesítő karakternek Hanazawa Kanát adják seiyuunak :'D Akit még kiemelnék az Haruto. Őt nagyon megkedveltem, és bár nekem mindösszesen mellékszereplőnek hatott, azok közül biztosan a legjobb a tavalyi évben. A személyiségével fogott meg, nagyok szeretem a hűvös, meggondolt embereket, akik képesek egy pillanat alatt ellent mondani önmaguknak. A kedvenc karakterem Haruto után egyértelműen Nosense volt. Hát én kiakadtam azon a roboton :D Még az Ozu nővéreket illene megemlíteni, de annyira jellegtelen őrűlt tyúkok, hogy felesleges. Meg úgy a többi szereplőről sem érdemes.
A grafika egészen különleges volt, nekem kifejezetten tetszettek a vastag kontúrok és a kontrasztok. Az openinget és az endinget egyenesen imádtam/imádom, azóta is előszeretettel hallgatom meg őket. Overall? Hm. Szinte semmi jót nem tudok felhozni, ami miatt jó lenne ez az anime, mégis minden héten tűkön ülve vártam, hogy megnézhessem a legújabb részt. Sosem unatkoztam egy részen sem, hipp hopp elrepült az a heti 20 perc.  Az országban lehet vagy 10 ember akinek ez tetszett és sajnos vagy sem én is köztük vagyok. Bár az is igaz, hogy sose ajánlanám senkinek. Gyenge 7/10.

2 megjegyzés:

  1. Na ez az az anime, ami nálam kiérdemelte a top legrosszabbak közül a második (akár első) helyett.

    A karakterek idióták (pl amikor azon sír Kanon, hogy senki sem fogja őket sajnálni miután meghalnak Ibara beszól, hogy "te hülye, egyszer mindenki meghal" :/, Taeko-nak fontosabbak voltak az állatok mint embertársai, Aoi más se csinál csak futkos föl és le mint egy fejét vesztett csirke, Shion ahelyett, hogy lebombázná a tó közepén lévő Aoi-t inkább beszál egy csónakba és átmegy Benny Hill fail-be, ami még csak nem is vicces), a megvalósítás gázos (nem érdekel, hogy 16-17 évesek, akkor se japán kisiskolás ruhákban menjenek radioaktív szellem városokba, hanem katonai egyenruhában), a látványvilág meg no komment, zenékből is egyedül az opening volt jó a többi szó szerint semmilyen és persze mennek az ass-pull-ok (Aoi istennő lesz, Kanon Electro-ból átmegy Magneto-ba, egyszer meghal Shion, aztán mégsem stb).

    De majd részletesebben fogok erről beszélni. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a "legrosszabb" hogy teljesen igaz amit leírtál, de én nem tudok rá haragudni. Mondom, hogy szerintem én voltam az egyetlen itt az országban akinek ez tetszett, de hát ez van :D

      Törlés