2014. február 24., hétfő

Kyousougiga (TV)

Talán ezt vártam a legjobban az őszi szezonban, de nekem egy kicsit csalódás lett. Az előző ovák után meg voltam győződve, ha egy sorozatot is kiadnának, akkor sokkal több embernek is tetszene, nem csak nekem. Ennyiben igazam is lett, szerintem sokkal több embernek megtetszett így.
És hogy nekem mi bajom van vele? Magam sem tudom. Talán túlontúl sokat vártam tőle. Persze az elődei színvonalát hozta, abszolút imádós volt a sorozat csak kicsit kevés volt az elvárásaimnak, így a "wow" hatás elmaradt most. Szerencsére kiküszöbölték azt, hogy fogalmad sincs mit nézel. Mindent szépen megmagyaráztak. Továbbra is full random maradt, mégis kezdett összeállni a kép.  Az elején inkább egyenként mentek rá a szereplőkre és a bemutatásukra és körülbelül a felétől átváltott az epizodikusságról és a jelen lett a főtéma. Teljesen korrektül oldották meg, végig izgalmas és érdekes tudott maradni. Meg persze vicces. Emellett még tanulságos is. Ennyivel le is tudom zárni a mondandóm. És bár féltem, hogy csak 10 részes lesz, nagyon szépre és persze jóra sikeredett a lezárása.
Bár az egész családot be lehet sorolni a főszereplők közé, mégis inkább Myoue-n és Koto-n volt a hangsúly és kettejük közül is inkább Myoue-n. Semmiképp sem átlagkarakter. Pont az ő féléket bírom. Talán, mert én is hasonló vagyok. Lusta, elege van mindenből, ki nem állhat mindent, mégis ha kell lehet rá számítani. Koto a tipikus üresfejű karakter, akit nem lehet nem szeretni. Pont az egyszerűségével, a gondolkozásával és a tetteivel nyeri meg az embereket. A másik két testvér is érdekes karakter, de róluk nem tudunk meg szinte semmit, csak nagyvonalakban. Még ugye illene megemlíteni a szülőket is, avagy a másik Koto-t és Inari-t. Koto elbűvölő, én is örülnék, ha ő lenne az anyukám, de ne tévesszem meg senkit a sajátomat még jobban szeretem xD Inari a maga módján jó szülő volt, sosem akart rosszat, csak nem jött össze neki :D
A grafika elsőre pocsék, de mégis ennél jobb nem is lehetne. Teljesen illet ehhez az őrült, kaotikus világhoz. Az openinget személy szerint imádtam, az ending sem volt rossz, de azt nem hallgattam végig sokszor. Szerencsére ide is bekerült az a gyönyörű szám amit az egyik ona-ban is hallhattunk :')
Remek kis anime volt, az, hogy "csak" 8/10 az értékelés az én túl nagy fanatizmusom hibája. Teljesen rendben volt a sorozat, de ezt már leírtam. Én bátran ajánlanám mindenkinek, igaz valószínűleg nem tetszene mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése