2013. március 10., vasárnap

Fangörcs ON!

Egy röpke kis "hírrel" kapcsolatban írok ma. A Kyoto Animation és az Animation Do nem is olyan régen egy promo videót tett közzé ami a lányok körében kivágta a biztosítékot. A pár másodperces videó reklám céljából készült. A videóban bishi fiúcskák úsznak. Itt még nem is lenne baj, de már petíciót is indítottak, hogy anime legyen belőle.

Na nálam meg ez vágta ki a biztosítékot... Nem mondom, hogy nem néznék bele, ha esetleg lenne belőle valami,de én egy kicsit durvának találom, hogy ebből anime legyen és főleg ezért tenni bármit is... DE lehet velem van a probléma... :/ Pedig én sem vetem meg a bishiket :3

És maga a videó:

Amit még viccesnek találok az az egy órás és a Sexy Bitch-es változat :'D

4 megjegyzés:

  1. Ezek szerint nem csak én vagyok így ezzel. :'D

    VálaszTörlés
  2. Uhh, fangörcsség komoly dolog, bár nem én vagyok a célközönség, de a petició dolog durva... ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg komoly dolog, én is rá tudok izgulni egyes dolgokra ( ez elég két értelmű lett :P ), de annyira azért mégsem, hogy petíciót kezdeményezzek érte :/ Célközönség ide vagy oda kb annyira hat meg mint ööö... nem is találok rá példát, mert ennyire szinte még semmi nem hagyott hidegen :D

      Törlés