2013. március 15., péntek

EGOIST - Namae no Nai Kaibutsu


Ennek is elérkezett az ideje: íme az első fordításom. Nyilván ilyenkor mindenki szkeptikus magával, hát mit ne mondjak én is az vagyok. A fordításomat az egyik barátnőm nézte át, aki pörfikt angolos legalábbis hozzám képest. Mint később kiderült, sikerült a lehető legszarabb angol szöveget kikeresnem hozzá (legalábbis a barátnőm szerint), de ő is és én is mindent megtettünk, hogy kihozzuk belőle a legtöbbet. Elpirul



Rengeteget szenvedtem mire meglett, de úgy érzem megérte. Megismerkedtem az Aegisub-bal és a FormatFactory-val is. Áldja Isten mindkettő magyar nyelven is van :P A legnagyobb gondot a videó időzítése jelentette mivel nekem kellet mindent belőnöm, mert nem találtam hozzá semmi használhatót Halott Szóval lesznek benne hibák, nem is kicsik, de mivel több ilyet is tervezek, remélem hamar belejövök. :) Mindent jómagam csináltam, de karaokét azt nem... és valószínűleg soha nem is fogok >< Maga a szöveg remélem olvasható lesz, ha nem akkor legközelebb -mivel tervezek még ilyeneket- mást használok.

Még egy gyors megjegyzés, ha esetleg valakiben felmerült volna mért pont ezt a számot le fordítottam akkor most válaszolok. Imádom az EGOIST-ot és a supercellt valamint az összes számukat. Több ok nem is kéne, de mivel -ugyebár- ez a Psycho Pass-nak az ending száma is ezért belenéztem és eddig nagyon megtetszett az anime, holott el se akartam kezdeni :O


Maga a szöveg:
Úgy tűnik, a tündérmesék mára kihaltak
A kórház téglafalai között dalom sem cseng tisztán.
A ködös éjszakán vörös hold kél
Rajta, nézz rám
Ne fordítsd el a tekintetedet!

Fekete rácsok közt születtem.
Remélem, a gonosz elnyeri a büntetését
Annyit adok, az igazságból amennyit csak akarsz.
Pusztítsd el mielőtt az pusztít el téged.
Megfizetem végzetem árát,
és veled tartok Névtelen Szörnyeteg!

A füleim csengenek.
A szögesdrót olyan hangosan zörög,
hogy nem tudom felidézni a dallamot attól a naptól.
Az eső nem állt még el.
nem látok semmit
Rajta nézd mekkorára nőtt!

Fekete eső esik
Elmossa minden vágyamat
Idegösszeomlást kapok
az én kedves nézőimtől, akik ugyan olyan bűnösek, mint én
Nos, az igazságszolgáltatás hatást gyakorol
El fogom fogadni a testem
És veled tartok névtelen szörnyeteg!

Ah 
A helyes világ istene mondja

Fekete rácsok közt születtem.
Remélem, a gonosz elnyeri a büntetését
Annyit adok, az igazságból amennyit csak akarsz.
Pusztítsd el mielőtt az pusztít el téged.
Megfizetem végzetem árát,
Tégy hát megtorlást Névtelen Szörnyeteg!

Fekete eső esik
Elmossa minden vágyamat
Idegösszeomlást kapok
az én kedves nézőimtől, akik ugyan olyan bűnösek, mint én
Nos, az igazságszolgáltatás hatást gyakorol
El fogom fogadni a testem
És veled tartok névtelen szörnyeteg!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése