2013. március 2., szombat

Lovenista


Yun egy olyan lány, akinek első a szerelem, mégis minden alkalommal, amikor lefekszik egy fiúval, csak fájdalmat érez. Emiatt dobják ki mindig. Ekkor találkozik Hiromichivel és megváltozik minden...
 A mangát Kayono rajzolta még 2006-ban. A mangát a "Lányok Szerelmi Bibliájaként" is emlegetik. Ennek oka talán, hogy egy olyan témát taglal, ami sokakat foglalkoztat: Miért fáj/élvezhetetlen a szex? 
Nos történetünk nem lesz olyan egyszerű, mint amilyennek elsőre látszik. Az egész történet a szex és annak "problémáiról" és "megoldásairól" szól, vagyis nem egészen. Megkapjuk még  a rossz családba született gyerekek történetét valamit az álmok megvalósításáról is kapunk egy kicsit. Nem is inkább sokat valamint egy négy tagú szerelmi sokszöget is kapunk.

Nos így összegzésképpen azt kell mondjam azt kaptam amit akartam/kerestem. A története kellőképpen fenntartotta a figyelmemet így pikk-pakk elolvastam. A rajzolás szép volt és nem vitte túlzásba. Yun teljesen átlagos karakter: nem a legszebb és nem is a legrondább. Hiromichi eszméletlen jó bishi lett *-* Legalább is ha én meglátnám élőbe ott esnék össze ahol vagyok :D Bishisége mellett még megkapjuk a város fenegyereke címe  is akit mindenki ismer és rettegnek tőle holott egy rendes srác. Másik két "főbb" szereplő Kyougo és Kaede.
Vég-vég összegzésben pedig csak annyit, hogy nagyon jó volt, de a végét egy kicsit olyan puff belé-nek éreztem. Bőven lehetett volna még egy- két fejezet és ezért "csak" 9/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése