2013. március 23., szombat

EGOIST - All Alone With You


Előadó: EGOIST 
Megjelenés: 2013/3/03
Szövegíró: ryo
Anime: Psycho-Pass (ED2)
Fordította/időzítette/formázta/égette: Misa 

Elérkezett újabb fordításom is, ami a Psycho-Pass hype-omnak köszönketően az anime második ED-je lett. Sikerült videót találnom hozzá, így most sokkal jobban meg vagyok elégedve, mint az előzőnél^^ , de még így sem tökéletes, de már haladgatok. A feliratot és az időzítést ez és ez alapján készítettem. 



A magyar szöveg:
Kizárt, hogy én szeressek bárkit is,
de, vágyom arra, hogy engem szeressen valaki
még ha a tegnap meg is tud változtatni örökre
Mi mégsem léphetünk tovább

Istenem, merre mentél?
Nem hallok választ,
de ez mindig így van
Még itt vagy?

Soha nem leszel egyedül 
Én veled tartok
El fogom viselni az összes bűnödet
Nem számít milyenek
Úttalan utakon járok
egyedül veled… örökké

Itt
Csókoltál meg
Egyre kontrollálhatatlanabb
Ez rendben van?
Ha egy nap egyikünk meghal
Emlékezzen rá
Most csak hinni akarok a dolgokban, 
Amikben biztos vagyok


Istenem, valaki, akit szeretek mondott valamit…
Hé, ő azt mondta az emberek erősek
Ez egy hazugság
Egyetértesz?

Veled maradok
Tarts magadnál
A kezeiddel
Teljes szíveddel
Ne félj
Minden rendben lesz, ha velem maradsz

Még ha azok a kezek
mocskosak lesznek
Az akarom, hogy
Szeress

Soha nem leszel egyedül 
Én veled tartok
El fogom fogadni az összes bűnödet
Nem számít milyenek
Úttalan utakon járok
Veled… 

Veled maradok
A kezeiddel
Tarts meg
Teljes szíveddel
Nincs semmi,
amit kívánni tudnánk
Együtt veled... örökké...

A HD-re érdemes rákattintani! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése