2013. március 31., vasárnap

Zettai Karen Children: The Unlimited - Hyoubu Kyousuke

Már pár napja befejeztem viszont el vagyok havazva így csak most van időm írni róla ^^"

A The Unlimited az eredeti Zettai Karen Children spin off-ja. Az eredeti történetet nem ismerem, de nem is szükséges, anélkül is nyugodtan megtekinthető. Történetünkben most az "ellenség" lesz bemutatva. 

Nem volt eltervezve a nézése és mikor megnéztem az első részt még úgy voltam vele, hogy semmiről sem maradtam volna le, ha nem látom. A végére azonban egy egész jó kis sorozat lett.
A történet maga érdekes és kedvet kaptam az eredeti műhöz is.
A karakterek rendben vannak,igaz Hyobu-n és Andy-n kívült a többiek nem sokat szerepeltek. Hyobu-tól először meg a hideg rázott, de a sorozat haladtával egyre jobban megkedveltem. Egy kétszer tudott meglepetést is okozni. Andy egy kicsit sablonos karakter, mert hát előre látható volt, hogy hiába árulta el őket akkor is segít nekik, de az is igaz, hogy nem maradt velük, szóval lehet annyira mégse sablonos.
A sorozatban volt két visszaemlékezős rész, amivel még jobban megismerhettük Hyobu-t szóval a karaktere teljes lett. Továbbá volt még két főbb szereplő Kaoru a "Queen", de őt inkább az eredeti sztoriba lehet jól megismerni itt nem volt olyan sok szerepe. Továbbá volt még egy fontosabb karakter Yuugiri, de ő inkább csak a sorozat cuki faktorát növelte. Mint pedig mondtam a mellékszereplők még annyi szerepet sem kaptak, mint máshol, viszont sokszor elcsodálkozok azon milyen segítőkészek és kitartóak tudnak lenni az emberek, ha arra kerül a sor.
A grafika nem ronda csak egy kicsit érdekesa maga mónján. OST-k rendben vannak, de nem kiemelkedőek. Az akciójelenetek egész jók és a képességek is egész látványosak. Poénkodás itt- ott előfordult, de nem vitték tulzásba és a főszál is szépen haladt.
A végét kicsit elrontották és vége csak akkor lett volna buzisabb ha a naplementébe hajóznak el xD

Összességében nem volt rossz, egész élvezhető volt, s egyszer megéri megnézni.
7/10
Valamilyen folytatásnak örülnék, (akár ennek, akár az eredetinek) mivel itt sem láthattunk a nagy tervből semmit ahogy a Jormungandban sem és ez engem zavar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése