2013. március 27., szerda

A problémás gyerekek a másik világból jönnek, igaz?

Avagy: Mondai-Ji-tachi ga Isekai Kara Kuru Sou Desu yo?
Léteznek párhuzamos univerzumok? -Itt igen.
Az embereknek lehetnek különleges képességei? -Itt igen.
Lehetséges a más univerzumokból idézni embereket? -Itt igen.

Röviden így kezdődik történetünk. Főhőseink Sakamaki Izayoi, Kudou Asuka és Kasugabe You hatalmas pszichikai erőkkel rendelkeznek, ezért teljesen unják már a változatlan, unalmas világukat. Egy nap azonban egy boríték érkezik mindhármójuknak. Mikor kinyitják hirtelen egy másik világban találják magukat. Először érdeklődve csodálják az új helyzetet, ám hirtelen feltűnik, hogy valaki figyeli őket. Együttes erővel megtámadják a célszemélyt, majd az menekülőre fogja,de hamar megállítják. "Emberünk" pillanatok alatt elárulja a nevét. 
Ő Kurousagi. Elmondja nekik, hogy ő idézte meg őket és a segítségüket akarja kérni, hogy a "Névtelenek" közösségét újra felvirágoztathassák. Továbbá mesél nekik a világról, az ottani szabályokról stb... A "problémás gyerekek" belemennek, "miért is ne?" alapon. Innen történetünk szépen lassacskán kibontakozik.
Nos a történet nagy része A hamelni patkányfogó legenda alapjait mozgatja meg. Gondolok itt a szereplők nevére, háttértörténetükre. Utána olvastam és tényleg jól feldolgozták. A pluszt a történetben főleg a fanservice és az ezzel járó poénok adták. Izayoi és történetünk még egy fontos karaktere Shiroyasha hihetetlen duót alkotott perverzség terén :'D A történet aránylag jól van adagolva itt-ott mondjuk nekem gyors vagy éppen érthetetlen, de ezt betudtam az alacsony epizódszámnak. 
Egy pár szó a karakterekről is. Izayoi nem az a tipikus nyomi kategóriás srác. Legutoljára a Hagure Yuusha no Estetica-ban láthattunk ilyen karaktert. Keményebb ellenféllel csak a végén találkozott addig mindenkit könnyű szerrel legyőzött. Neki különösebb fejlődésen nem kellet átesnie.
Asuka volt az a karakter aki a legtöbbet fejlődött, minden szempontból. Kicsit ugyan idegesített a karaktere, de azért még a kedvelhető kategóriába van.
Kasukabe az a karakter akit ha kihagynak a történetből semmit sem vesztünk. Fejlődésen abszolút nem ment át, sokminden meg sem tudtunk róla, s a képességei is nagyrészt rejtettek maradtak.
Kurousagit meg nem hagyhatom ki, igen csíptem azt a nyulat :D (de nem csak én :P ) Igaz semmi olyat nem tett, ami emlékezetes lenne (vagyis egyszer tett volna, de Izayoi megállította ><), de egyszerűen e jelleme megfogott :DAkit még érdemes megemlíteni Shoroyasha a fő perverz és Jun a Névtelenek vezetője. Mint már mondtam Shiroyasha adagolja a perverzitást  de Jun, ahhoz képest mekkora szerepe kéne legyen csak egy kisfiú aki semmit nem tett a történetért. Ja, de mégis! Összeszedett egy loli háremet :'D
Az OST-k nem voltak különösebben emlékezetesek. Abban sem vagyok biztos, hogy a jelenetek között elhangzott-e egyáltalán valami :/ Az OP, ED páros közül ismételtem csak az OP fogott meg, holott mindenki az ED-et dicséri xD

Összességében egy kellemes kikapcsolódás volt a szezonból. A részeket hétről- hétre izgalommal vártam így esélyes volt egy kedvenc jelölésre is, de nem kapta meg. Nem azért mert rossz volt, csak ez így kevés egy kicsit. Letagadhatatlanul csak reklámra készült. 10 rész kevés, sőt 12 is kevés lett volna.
9/10 mert mint mondtam hihetetlenül élveztem, csak kicsit kevés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése