2013. március 28., csütörtök

Amnesia

Történetünk főhősnője, akit nevezzük Hé, te!-nek (aki látta úgy is érti, ak meg nem érti nem is akarja)  arra ébred a munkahelyén, hogy nem emlékszik senkire és semmire. Nagyon meg van ijedve, mikor egy tündér, Orion jelenik meg előtte  Elmagyarázza neki, hogy beleütközött a lelkébe és ezért nem emlékszik semmire. De ha ennyi lenne boldogan halhatnánk meg. Történetünk során kiderül, hogy több párhuzamos világ van. Hősnőnk mindegyiket végigjárja, de mindig minden újra kell kezdenie. Minden világban máshogy viselkednek vele ugyanazon emberek és mindig augusztus elseje van amikor felébred. 

Ésss igen, itt van 2013 legrosszabb animéjének az eddigi legnagyobb esélyese! S, hogy mért?

Kezdjük a legelején. Ha én felébrednék és nem emlékeznék semmire én szerintem segítséged kérnék és nem valami "hallucinációnak" hinnék. Ez a legnagyobb buktatója az animének ami már az első részben előbukkan.
Aztán ott vannak a karakterek. Miss Hé, te! csak suttogni tud és annyira szerencsétlen, hogy már én sírtam helyette. A bishi fiúk egytől egyik üres, jellegtelen karakterek, akik az ég világon semmit nem érnek. 9 részt pazaroltak rájuk, s mi közben semmivel sem lettünk okosabbak, sem róluk, sem a történtekről. Két értékelhető karakter van benne. Az egyik Kent aki össz- vissz egy részt élt meg a többi nyomival szemben. A másik Ukyou, de a két személyisége közül csak az amelyik ki akarta nyírni azt a csődtömeget akit csak Hé, te!-nek hívnak. Komolyan mondom az egész sorozatban az volt a legjobb, ahogy meg akarta őt ölni. De tényleg azért szurkoltam, hogy haljon már meg és akkor végre én én is amnéziás lehetek és elfelejthetem ez a borzadályt. Mint mondtam a többi bishi idegesített, de Az egyik legidegesítőbb karakter Orion volt. Most őszintén, minek kellet ő oda azonkívül, hogy ő is kellet a történet beindításához? Semmit nem csinált és annyi baromságot magyarázott annak a nyomorultnak, hogy már a fejemet vertem a falba.Idióta de legalább beismerte, hogy haszontalan volt. Mondjuk nem kellet félteni hősnőnket sem a baromságoktól. A végén mikor Ukyou szíven szúrta magát, azt mondta neki menjenek  el együtt. Hogyan? Szíven szúrta magát! Hova menjen?Megzakkant
Az opening volt az egyetlen értékelhető az egész zanimébe.
A grafika elment, de azok a szemek ocsmányok voltak és nem szépek.

Első rész alapján sokkalta ígéretesebbnek hangzott, de ez...
2/10 nagyon jó szívvel

2 megjegyzés:

  1. Komolyan a véleményeket olvasni még nagyobb poén mint ez az anime. :'D Ezen is jót nevettem, teljesen egyet értek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább te tudtál rajta, de én nem xD Nekem csak unalom és idegeskedés járt minden résszel :D

      Törlés