2013. július 20., szombat

7!! Seven Oops - Lovers


Előadó: miwa
Megjelenés: 2010/09/07 
Anime: Naruto Shippuuden (OP9) 
Fordította/formázta/égette: Misa
A fordítás ez alapján történt.
Hullanak a könnyeid,
mint egy zokogó gyermeknek
Még ha a jövő nem is látható, meg foglak védeni
Felpillantottam és a nyári eget bámultam
Mindig erősnek mutatod magad és elrejted a könnyeidet
annak ellenére, hogy most mégis félsz
Annak érdekében, hogy számodra semmi fontosat el ne veszíts
kétségbeesetten messzire futottál
Együtt vészeltük át azokat a hosszú éjszakákat
Nem kell többé erősnek lenned, mert mi örökké együtt leszünk
Hullanak a könnyeid,
mint egy zokogó gyermeknek
Még ha a jövő nem is látható, mi akkor is továbblépünk
Felpillantottam és belekiáltottam a nyári égboltba

Valaki lágy szóval csábított
Egy csapdában táncoltam
Már tisztán értem azt,
hogy mért voltál olyan fontos a szívemben
de elfelejtettem hogyan kell sírni
Hiszek a félelemben,
Most a szél erejével még vissza tudunk lépni együtt
Szorosan megragadtam a kezedet,
mint egy ártatlan gyermek
Még ha az idő el is merül a pillanatban, mi akkor is továbblépünk
Rohanva célba vesszük a nyári égboltot
Rohanva célba vesszük a nyári égboltot

Egy olyan világban, ami olyan nagy, mint ez
Valószínűleg egyedül leszel
Meg foglak szabadítani a túláradó gondolataidtól

Hullanak a könnyeid,
mint egy zokogó gyermeknek
Még ha a jövő nem is látható, meg foglak védeni
Felpillantottam és belekiáltottam a nyári égbe
Felpillantottam és a nyári eget bámultam

A videóért boccánat, nem tudom mért siet a hang o_o


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése