2013. július 11., csütörtök

Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 2000%


Folytatódott eme "remek" történet, amit két szóval illetnék: Ultra gaaaaaaaaaaay! :D 
Mondanom sem kell nem vártam sokat, de egészen meglepett. Nem, nem volt jó, inkább annyira szar, hogy már jó, de legalább vicces volt. Esküszöm ennyit nem röhögtem még nem vicces animén :D
Na, de akkor valami normálisabbat is. Ott folytatták ahol abbahagyták. Szerencsére most nem Nanami körülrajongásról szólt a történet, hanem a fiúk feltörekvéséről, bár az eleje random böszmeség lett, csillámokkal és vacakabbnál vacakabb számokkal. A sorozat fő mozgatórugója az UtaPri díj és a Heavens. Mind a kettővel az a bajom, hogy csak a végén rakták be őket. Sokkal normálisabb lett volna, ha már az elejétől erre készülnek. Of course, hogy a Starish nyert, de ha engem kérdeztek a Heavens jobban megérdemelte volna. Nekem ők sokkal jobban tetszettek, de persze, hogy csak a Starish tudja az egész univerzumra kivetíteni a szerelem és Boldog Ritmus nagyszerű  párosát...
A szereplők nagyrészt maradtak a régiek, de megjelent egy újabb tag Cecil, aki a bugyutaságával és ami a szívén az a száján megnyilvánulásaival nálam kedvenc lett. Szóval ő nagy plusz lett a sorozatban. A többiek még hülyébbek lettek, de még rajtuk is röhögtem. Nanami a maga módján fejlődött, de még mindig egy nagy nulla. Legalább az öhm, eto és egyéb kreatív mondatokon kívül néha napján érdemes is elhagyta a száját. Új szereplők voltak a senpaiok is akik annyit tettek hozzá a sorozathoz, ha engem kérdeztek, mint Nanami. A Heavensről keveset tudtunk meg sajnos, én szívesen megismertem volna őket is. A főnökük Ringo meg úgy nézet ki, mint valami futtató...
Nekem már az első évad zenéi sem tetszettek, de amik itt voltak azok még rosszabbak voltak. Az opening különösebben nem volt rossz, de nem fogott meg. Az enging meg megér egy misét :D Ehhez képest az előző évad koreográfiája teljesen előadható :D
Összességében még mindig borzasztó ez a sorozat, de ahhoz képest, hogy az első évadát alig bírtam megnézni ez kész felüdülés volt. A romantikából visszavettek, de helyette kaptunk milliárdnyi csillámot, szívet meg hasonlót, amit még az Én kicsi Pónim is megirigyelne. Történetileg is vérszegény volt az egész, de a legnagyobb fejfájást mégis a kreatív dalcímválasztás okozta.
5/10 de csak mert sokkal jobb volt, mint az előző.
Bocsi mindenkitől, de ennél értelmesebbet nem tudom írni erről ><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése