2013. július 3., szerda

Hentai Ouji to Warawanai Neko.


Yokodera képtelen jól kifejezni érzelmeit. Egy nap barátja ötletének köszönhetően úgy dönt elmegy a warawanai neko-hoz, aki állítólag egy áldozat bemutatásával képes megszabadítani az embert attól a jellemétől amitől  meg szeretne szabadulni. Ott találkozik egy lánnyal Tsutsukakushi-val, aki felnőtt ésszel akar gondolkozni és nem akarja érzelmeit senki tudtára adni. Másnap Yokodera nem tudott hazudni és Tsutsukakushi pedig teljesen érzelemmentes arckifejezést kapott. Ez nem tetszik nekik és összefognak, hogy tegyenek ellene valamit. 
Nos nekem már elsőre is nagyon langyinak indult a sorozat. De gondoltam majd biztos jobb lesz. Aha. Nem. Az elején még láttam értelmet a kívánságokban, de ahogy egyre a sori végéhez közeledtünk egyre nagyobb randomságokat kívántak aminek csak az lett a vége, hogy visszavonták. A történet messze nem volt 100%-os. Sokszor vacak filler részekkel töltötték ki a műsoridőt, amit nem is értettem, de még vicces sem volt. Még, hogy Yokodera a Perverz Herceg... Jó vicc. A legnagyobb perverz itt az alelnök volt! Csak az ő mondatain tudtam röhögni. Volt még pár pillanat amin tudtam mosolyogni, de nem sok ilyen volt. A 12 részből az utolsó kettő ért valamit, de egy kicsit sem tudtam meghatódni a családi drámán, pedig tényleg szomorú volt. 
A vacak történet mellé még szar szereplőket is adtak. Yokodera sem menő, sem vicces, sem perverz nem volt(még olyan átlagosnak sem mondanám. az osztályomba nagyobb perverzek vannak ^^"Tsukiko kicsit sem volt aranyos, sajnos az érzelmei nélkül túl monoton lett. A testvére Tsukushi pedig elég gyengeelméjű. Emanuela nem élt meg túl sokat, de egyértelműen egy követelőző kisgyerek. A legidegesítőbb egyértelműen Azuki Azusa lett. Sem a hangját sem a viselkedését nem bírtam.
De legalább Tsutsukakushi Tsukasa-t, a lányok anyukáját csíptem az alelnök mellet :D
Az OP-ED különösebben nem fogott meg, egyszer ha végig hallgattam őket. A többi zene sem volt kiemelkedő.
Nagy csalódás a részemről. Sokszor nem tudtam kvetni, azt se tudtam ki mit mért kíván. Ezenfelül még unalmas is volt :/
4/10 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése