2013. július 27., szombat

Fate/stay night,Fate/stay night TV Reproduction,Fate/Prototype


Elérkezett egy újabb Szent Grál háború, amelyben 7 mágus küzd meg, akik mitikus hősök erejére támaszkodva fognak küzdeni. A háború előkészületei megkezdődtek, rejtélyes gyilkosságok, halálesetek. Főszereplőnk Shirou ezekből még semmit nem vett észre, tengeti mindennapjait, ahogy eddig is. Egyik este azonban olyat látott amit nem kellet volna és ezért meghal(?). Szerencsére Tohsaka Rin megmenti. Később viszont újra támadás éri, de ekkor sikeresen megidézi a saját szolgáját Saber-t .
Kicsit több, mint három hónapja befejeztem, de a Fate/Zero kivételével mindent egy posztban akartam letudni. Sajnos ennek a tervemnek lőttek, mert az Unlimited Blade Works-t a mai napig nem volt erőm megnézni. Na, de lássuk mért is. Valami jó kis shounent kerestem, tele harcokkal, jó kis spéci képességekkel és végül erre esett a választásom. Később meg kiderült, hogy ez seinen, de segáz. 
Én nem néztem meg. El is kezdtem nézni, először még nem is volt olyan rossz, de aztán a részek előrehaladtával elkezdtem nagyon unni. Baszott lassú a történetvezetése, erre még a szereplők hülyesége és életképtelensége (tisztelet a kivételnek) is rátett egy lapáttal. Ha ezektől el tudnék tekinteni még talán jó is lenne a sorozat... Az a kevés poén sem volt vicces benne, a harcok pedig unalmasak voltak, ezenfelül még az ellenségek is gagyik voltak.
Mint mondtam telis-tele volt idegesítő karakterekkel. Ott van mindjárt Shirou, aki már őrjítően segítőkész. Mind szép és jó, hogy segít másokon, de a józan eszét ne veszítse már el. Egy csővel biztos le fog győzni egy másik szolgát ezzel megvédve az ugyanúgy szolga Sabert... Oké, hogy pont ez lenne a hú, de jó az animében, viszont engem idegesített. Shirou önfejűsége miatt meg már Sabert is sajnáltam. 
Talán ő volt a legértelmesebb az egész animében, csak kb mindenki leszarta azt,hogy mit akart. Archer és  Rin is az értelmesebbek között voltak, sajnos Archer hamar kihullott, Rint viszont annak ellenére sem igazán kedveltem meg, hogy normálisabb volt. Illyat meg nem tudom hová rakni. Már a hangjától rázott a hideg és a cselekedeteit sem igazán kedveltem, mégsem utálom annyira.  A mellékszereplőkről már nem is beszélek. Fujimurat szívlapáttal ütöttem volna, Sakura meg hát a legutálatosabb az egész animében. Lehet, hogy ezek már csak mondva csinált indokok a részemről, de nekem ez mind bökte a csőrömet végig.
Grafika nem tetszett, a harcok gagyik, egyetlen pozitívuma a második openingje, ami remek hangulatkeltő volt.
Egyszer nézhető szerintem, pontban meg a három környékén lenne, de nagyon tetszett a lezárása így megadtam neki egy gyenge 4/10-et.



Fate/stay night TV Reproduction


Körülbelül ugyan az mondható el róla mint a sorozatról, kivéve, hogy rövidsége miatt már nem tudtak annyi hülyeségre időt szakítani és így mindjárt élvezhetőbb volt az egész. 
5/10

Fate/Prototype

És előkerültek az eredeti tervek is. Kár, hogy csak egy pár perces kis bemutatót  csináltak belőle. Szerintem ez sokkal ígéretesebb lett volna. 7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése