2013. július 17., szerda

miwa - chAngE


Előadó: miwa
Megjelenés: 2010/09/07 
Anime: Bleach (OP12) 
Fordította/formázta/égette: Misa
A fordítás ez és ez alapján történt.
Változás
Nem hagyom, hogy más döntsön helyettem
Őszinte maradok az érzéseimhez
Változás
Nem számít hányszor születek újjá
bánatomat megtartom magamnak
ahogy eddig is tettem...

Szomorú voltam mikor elárultál engem
de nem tudtál megtörni, hisz még mindig itt állok előtted
Ez még nem elég, ez még nem a vég
Próbálj még jobban összetörni
(Eláraszt) Ebben a mű világban
Néha elvesztem a látszatomat
Nem szereted a módszereimet?
Te csak ne dönts helyettem

A saját utamat járom
Csak állok itt és várok
Még nincs okom nem mozdulok

Változás
Nem hagyom, hogy más döntsön helyettem
Őszinte maradok az érzéseimhez
Nem teszek úgy, ahogy mások akarják
Változás
Nem számít hányszor születek újjá
bánatomat megtartom magamnak
ahogy eddig is tettem...

Nem akarok újra melletted lenni
A magam módján
Meg akarok változni!

Mért hezitálsz?
Hová lett a végtelen elégedetlenséged?
Nem halványul el vagy rozsdásodik el
Még hangosabban fogok játszani
Meg fog változni a világ?
És tükrözni fogja a jelenlegi énemet?
Mit szeretnél
mit tükrözzön?

Elindultam egy szeretet nélküli holnap felé
Ne tarts vissza még ha szeretsz is
Tovább akarok lépni

Változás
Nem fogok megállni, nem fogok visszatekinteni
Mindig az igazságot akarom követni
Úgy érzem fel tudok nőni a könnyeimhez
Változás
Nem felejtek és nem veszítek
Boldogságomat megtartom magamnak

Még ha különböző uton is járok a tiedtől
A magam módján
Meg akarok változni!

ha itt leszel azután, hogy megváltoztam
ha itt leszek azután, hogy megváltoztál

Változás
Változás

Elindulok

Változás
Nem hagyom, hogy más döntsön helyettem
Őszinte maradok az érzéseimhez
Nem teszek úgy, ahogy mások akarják
Változás
Nem számít hányszor születek újjá
bánatomat megtartom magamnak, ahogy eddig is tettem

Ha egyszer újra látjuk egymást ugyan azon a tájon
Nem fogok visszatérni hozzád
A magam módján
Meg akarok változni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése