2019. augusztus 5., hétfő

Szezonos animék első látásra -2019 nyár-



Először is: beszélhetnénk arról, hogy milyen kibaszottul jól néz ki ez az anime?? Csak ámulok és bámulok mennyire király az egész, a színek, a szemek, minden... Nagyon vártam, miután megtudtam, hogy lesz ilyen, imádtam a Soul Eatert is, én nem tagadom vártam egy nagyon hasonló hangulatot is hozzá. Hogy ezt mennyire kaptam meg az más kérdés, de kétségtelenül imádtam ennek az animének minden egyes percét. Személy szerint nagy reményeket fűzök hozzá. Btw nagyon féltem Shinra szinkronjától, de meglepően ügyesedett Asta (Black Clover) óta😂 Lehet túl sokat várok most ettől az animétől, de úgy érzem jó lesz.

Az volt az első gondolatom miután megnéztem az első részt, hogy érdekes. És hogy nem bírom felfogni, hogy miért van ilyen balfasz haja a főszereplőnek, mikor mindenki más teljesen normálisan néz ki. De amúgy az ötlet eddig egészen tetszik, nem rossz dolog ez a hogyan éljünk túl az "őskorban" feeling, hogy mennyire lesz hasznos és mennyire lesz baromság amit itt mondanak az megint egy más kérdés, de mondom, nem tartom rossz ötletnek. A két főszereplő srác amúgy eddig nem lopták be magukat túlságosan a szívembe, plusz a grafika is bőven hagy maga után egy kis kivetnivalót, mintha egy tíz évvel ezelőtti animét néznék, de valójában még nem is igazán indult be a sztori, hát majd meglátjuk milyen lesz.

Végre valami felüdülés, gondoltam én. Az elején egy kicsit megijedtem, megmondom őszintén marhára oda kellett figyelnem, mikor a háborúról beszéltek, mert rohadtul nem értettem, azt is nehéz volt eldöntenem, ki-kicsoda, de maga a történet elég érdekes, tetszik a hangulata, egy kicsit akár el is gondolkoztatja az embert, én innen már csak azt remélem, hogy nem megy át valami oltári nagy baromságba. A főszereplő lánytól egészen sokat várok, remélem nem csak dísznek lesz ott az a puska a kezében és nem csak a száját fogja jártatni.

Nem tudtam mit is várhatnék ettől az animétől, és ugyan nem is hiszem, hogy ez lesz az év legjobb vígjátéka, de azért nem lesz ez rossz úgy gondolom. Az ötlet tetszik, hogy vicces formában akarnak adni egy kis túlélési tippet az embernek, a Dr. Stone-nal karöltve akár tényleg hasznos dolgokat is taníthatnak.

Nem azt mondom, hogy olyan hú de nagy elvárásaim voltak, de elég nagy ökörségként jellemezték, ezért is mertem belevágni, de egy nagyon picit csalódtam. Tényleg nagy ökörség, azért egész szórakoztató is, de én egy picit viccesebbre számítottam. De teljesen átérzem Hibiki helyzetét és teljesen azonosulni tudok vele mikor 10 guggolás után meg akar halni. Szerintem lesz ez még ennél is jobb a későbbiekben. Vagyis remélem.

Na ez az az anime, aminek a második részének baromi jónak kell lennie, hogy úgy érezzem, hogy rááldozom erre az időmet. Eddig se a karakterek, se a történet, se a humor nem valami jó, de még a grafika is borzadályos és semmi élet nincs az egészben.

A kérdés, hogy kell-e mondanom bármit is, és meg kell-e indokolnom, hogy megint minek nézek ilyen trash cuccokat? 😂😌

Megmondom őszintén, szerintem csak azért kezdtem bele, mert tetszett a csaj karakterdizájnja, de egész kellemesen csalódtam az első rész után. Adtak egy egész érdekes világot gyakorlatilag egy kis természetfelettivel, vagy nem is igazán tudom mivel, de közben pedig mégis valahol mintha az egyszerűségnél maradtak volna. Mármint gondolom előbb-utóbb itt is a világot kell megmenteni, de eddig nagyon jó ötletnek találom ezt a rendőr-tündérlovag párost, és azt ami ebből kisülhet. Sok beszólogatásra számítok, de közben pedig remélem, hogy nagyon jó párost fognak alkotni. Én nagyon remélem, hogy eltalálják majd az egyensúlyt a két világ között, és sikerül, hogy ez így jó is legyen és egy szuper nyomozós animét kapjunk.

Vártam ezt az animét és azt kell mondanom, hogy gyakorlatilag nem csalódtam benne. Kicsit másabb lett, mint amire számítottam, valahogy ennél komolyabb hangvételre számítottam, egy kicsit olyan melankolikusabbra, kétségbeesettebbre, de ez a pozitív hozzáállás/vidám hangulat sem rossz. A történet érdekesen hangzik, tetszik ez a túlélő feeling, igazából csak az kell, hogy a karakterek ne rontsák el az egészet. Mert ettől valójában kicsit tartok, elég szedett-vedett a társaság, de nem is ez a gond, hanem, hogy borzasztó fiatalok és emiatt félek, hogy mindent megkevernek valami véresen komolynak tűnő tinidrámával, de eddig úgy elvagyok ezzel is.

Ennek az animének az első évada messzebb volt mint gondoltam, pedig úgy néha napján úgy rámjött, hogy mi lehet ezzel, aztán bejelentették a második évadot. Egyedüli és legnagyobb gondom vele, hogy semmi visszatekintés nem volt. Semmi. Azt se tudtam ki-kivel merre hány méter. Négy éve azt mondtam, hogy biztosan nézni fogom a második évadát, és itt is van nézem, csak nem tudom mire voltam úgy oda. Mármint annyira nem voltam oda, de azért úgy voltam vele, hogy nem volt ez olyan rossz, most meg nem tudom mit kezdjek ezzel az évaddal. Én remélem hamar ráhangolódok, mert szerintem még mindig tök jó ez az istenes, kalandoros cucc, csak hát most valahogy nem érzem.

Igen, igen és igen. Szerintem én megtaláltam a szezon, ha nem az év animéjét. Pedig majdnem bele sem kezdtem. Egyszerűen mindent tökéletesnek találok jelenleg ebben az animében. Végre teljesen más oldaláról dolgozza fel a felnőtté válást, nem az az ízig vérig klisés valami, amit általában a képünkbe tolnak. Kicsit vicces, kicsit komoly és kicsit merész is az egész. Olyan ártatlan, de közben meg mégsem, hiszen körülbelül megállás nélkül a szex a téma. Én szerintem ez egy nagyon jó anime lesz, de már most attól félek, hogy bármennyi része is lesz, kevés lesz, mert el nem tudom képzelni, hogy ezt pl. 12 rész alatt hogyan tudnák korrektül megcsinálni.

Egy kicsit tanácstalan vagyok ezzel kapcsolatban, ugyanis nem tudom mit kellene gondolnom róla. Picit még furcsa nekem, valahogy még nem állt össze a fejemben, hogy mire számítsak a továbbiakban, de pont ezért fura az egész, mert ennek ellenére eddig tetszik. Tök örülök, hogy megint elővettek egy régi animét és új köntöst adnak neki, a történet is jónak tűnik, tetszik, hogy egy kicsit két szálon mozog az egész, ha adnak belőle eleget mind a két oldalról, akkor szerintem ez is lehet nagyon jó. Furcsa ezt mondani, de olyan kellemes érzés tölt el miközben nézem, pedig abszolút semmi nem ad rá okot, mármint pl. abszolút nem olyan témát dolgoz fel, ami bármi ilyesmi reakciót válthatna ki. Az opening pedig úgy szint mindig kellemes érzéssel tölt el, olyan jó hangulatot csinál.

Érdekelt ez az anime, noha még most is úgy vagyok vele, hogy ez nem igazán az én világom, mármint az egész, amiről valószínűleg szólni fog, de megmondom őszintén, nagyon tetszik a hangulata, úgyhogy egyenlőre biztosan folytatom. Tetszett az elején ez a három résznyi felvezető, egy kicsit így belerázták az embert ebbe a világba, jobbnak tartom így, mintha itt-ott flashback-ekkel hülyéskedtek volna. Nekem egy kicsit gyengém a történelem, meg a nem megszokott nevek, meg úgy maga a háborús téma, ezért nekem valószínűleg még egyszer annyira oda kell figyelnem, hogy mindent értsek, de én nagyon bízom benne, hogy ez egy jó anime lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése