2019. július 16., kedd

Összefoglaló -2019 tavasz-



A szokásos short hentai anime, amiből már szinte rendszerességet csináltam. Valójában elég gyenge lett, még annyi értelme sem volt, mint úgy többségében az ilyeneknek. Mondjuk ennek ellenére nem utáltam, meg nem is idegesített, de hogy még azt a kicsit sem tudta, amit úgy vártam...
5/10

Valójában ebbe is csak azért kezdtem bele mert rövid, és igazából nem is nagyon volt elvárásom ezzel szemben, egészen dicsérték meg mondták, hogy ez milyen jó lesz a fansub oldalán. Hát, nemtom... Maga a koncepció, hogy nem beszélnek egész érdekes, de valójában szerintem semmi extrát nem tudott felmutatni ez az anime. Se vicces nem volt, se aranyos, se semmi. Három percig hümmögtek, miközben állítólag hétköznapi dolgokat csináltak. Szerintem kifejezetten unalmas volt. 
5/10

Ez volt az első olyan anime a szezonban, amire azt mondtam, hogy igen, végre valami vicces, meg ez még érdekes is lehet. Nos, az elején valóban nagyon jól szórakoztam rajta, de miután végeztek az első páros "bemutatásával" azután kicsit leült az egész. Valószínűleg a többi karaktert nem kedveltem igazán, főleg a minitanárt az idegesítő hangjával, meg a colos diákját. Pfuu... A tesitanár a kisgyerekkel még csak-csak, az iskoladoki és a diákja pedig amolyan egész kellemes csalódás lett ezek után, valahogy őket kicsit komolyabban tudtam venni, de megmondom őszintén, hogy az első páros komédiáját egyik sem tudta felülmúlni, így folyamatosan egyre unalmasabb lett ez is. Annyi pozitívumot mondjuk még fel tud mutatni, hogy milyen normális módon kapcsolták össze a szálakat. 
6/10 

Meglepődtem én is, de ez az anime volt az egyik szezonkedvencem. Baromi jól szórakoztam rajta, bár néha nagyon bugyuta is tudott lenni, de egyszerűen szerettem nézni. Az openingje nagyon jó volt, ahogy a grafikája is, pedig nem hinném, hogy annyira sok pénzt beleöltek volna ebbe. A főszereplők is baromi szimpatikusak és viccesek voltak, ahogy a saját nyakatekert és végtelenül hülye gondolataikkal és tetteikkel megkeverték még saját magukat, nemhogy a másikat. A lezárása is viszonylag elég korrekt lett, bár én örülnék egy folytatásnak, ami valószínűleg sosem fog megtörténni.
8/10 

Valószínűleg sosem kezdek bele ebbe, ha nem jött volna folyamatosan szembe velem, hogy ez milyen jó lesz majd meg minden. Ezek után az első rész teljesen lenyűgözött és azonnal ugrottam ha kijött egy-egy új rész. Egyszerűen imádtam az egészet, Naofumit nagyon kedveltem, amolyan "spirit animal"-om volt a csávó, vicc nélkül, imádtam, hogy a semmiből lett az, aki. Plusz az egész csapatát baromi sokra tartottam, bár az egy főre jutó lolik száma egy kicsit sok volt. Számomra a történet is teljesen jó volt, azt a célt, amit szolgálnia kellett - tehát, hogy lekössön arra a heti 20 percre - maximálisan teljesítette. Persze én sem vagyok vak, meg én sem nézek el mindent, teljesen tisztában vagyok azzal, hogy voltak végtelenül nagy baromságot itt is, főleg a vége felé, ahol baromira megkutyulták a dolgokat. A 18.-19. rész környékén egy elég éles fordulatot vett a történet, ahonnan aztán kicsit nehéz volt kitalálni, hogy most mi is lesz. Gyakorlatilag itt legyőzték az első felvonás "boss"-át, kiderült minden, mindenki megkapta a méltó jutalmát, amit megjegyzem vagy 5x megnéztem mert annyira jól esett, majd aztán volt még 4 rész és gyakorlatilag már nem volt mit bemutatni. Először azt hittem valami töltelék szarság lesz, de végül is bemutatták, hogy mire lehet majd számítani egy esetleges folytatásban. Hogy őszinte legyek, a 21. rész végén vége kellett volna, hogy legyen, az tökéletes lezárás lett volna. Tudjátok, még úgy a csúcson abbahagyni...
Hiába kezdte el mindenki utálni a végére, engem nagyon jól elszórakoztatott.
8/10

Veszettül mozgalmas volt ez az évad is, bár az előző két évadhoz képest mintha visszább esett esett volna egy kicsit a lendület, de ezt teljes mértékben meg lehet magyarázni azzal, hogy ez a 10 rész most gyakorlatilag a magyarázatok évada volt. Persze így is volt számomra pár szájtátva maradós pillanat, de most kiderült minden, amire gyakorlatilag 2012 óta vár az ember. Erre azért oda kellett figyelni egy kicsit, nekem főleg a nevekkel volt gondom, hogy ki merre hány méter, de ez csak az én nyomorékságom😅 Várom már az utolsó évadot, kíváncsi leszek végül mi fog kisülni az egészből.
8/10

A szezon egyik nagy csalódása lett. Noha nem volt olyan rossz, elég jól elszórakoztatta az embert, csak ahhoz képest, hogy milyen alapokat adtak ennek a történetnek, ahhoz képest körülbelül egy nagy nulla lett. Adtak egy végtelenül OP főszereplőt, és egy csomó olyan karaktert, akiket végül végtelenül jóra kiképzett mégis az egész egy kicsit tinglitangli lett. Mindösszesen csak azért, mert nem sikerült megtalálniuk az egyensúlyt a komolyság és a vígjáték között. Kicsit olyan KonoSubás feelingem volt az egésztől, csak ott legalább nem próbáltak végtelenül komolyan, végtelenül komoly történettel is operálni. A karakterek is elég semmilyenek voltak, többnyire a jellegtelen karakterükhöz próbáltak nagyon extra dolgokat hozzátenni, de végül is ugyanúgy a főszereplő, Shin csinált a végén mindent. Csak akkor minek ment el a sorozat fele arra, hogy őket is kiképezzék szinte emberfelettire. A történet is elég vérszegényre sikeredett, mire úgy beindult volna, már vége is volt, én elhiszem, hogy ez reklámnak készült, de nem lett a legjobb.
5/10

Oh, igen. Végtelenül boldog voltam, hogy 3 év után ismét nézhetem ezt az animét, de jelenleg úgy gondolom egy kicsit csalódnom kellett ebben az évadban. Még mindig imádom az egészet, a karakterek még mindig felérnek nekem egy misével, viszont ahogy meg volt csinálva ez az évad most az egy kicsit gyengécske lett. Egyszerűen azt éreztem rajta, hogy ezt most azért kell néznem, mert a második és egy bejelentetlen negyedik évad között kellett valami, amivel kitöltik az űrt és átvezetik az egészet. Gyakorlatilag azt éreztem, hogy alig tudták kitölteni most ezt a 12 részt. Vagy 4 rész az elején eredettörténetre ment el Dazai és Chuuya között, amit egy pillanatig nem bántam, mert imádom azt a párost, de mikor visszatértünk a jelenbe, olyan volt mintha egy nagyon OP fő gonosszal álltunk volna szemben, közben meg valahogy mégse volt semmi extra. Most 8 rész alatt legyűrték, közben meg olyan nagyon komoly dolgok nem történtek, egy kicsit azt éreztem ezt is el tinglitanglizták. Mint mondtam, pont olyan volt az egész, mintha csak ki kellett volna tölteni vele valami űrt két komolyabb történetív között. Ennek ellenére még mindig imádom.
7/10

Azt hiszem idén nagyon sokaknak ez lett a mumus, gyakorlatilag mindenki szidta valamiért, többnyire a grafika miatt, mások pedig a történet miatt. De tudjátok mit? Százszor jobban élveztem, mint anno az első évadot 😅 Nem, nem gondolom, hogy bármivel is jobb lett volna, mint az első évad, szerintem pont ugyanolyan semmilyen volt, de legalább most jól szórakoztam rajta. Így a második évadra rájöttem, hogy valószínűleg sem Saitamát, sem Genost nem kedvelem igazán, így gyakorlatilag megváltás volt, hogy ők szerepeltek a legkevesebbet most. Saitamában semmi különleges nincs számomra, ok, egy ütéssel legyőz mindenkit, de ennyi. Genostól meg már a frász kerget. Állandóan fejleszteti magát, mégis az lesz a vége, hogy ripityára törik, és ez engem nagyon idegesít. De legalább az ellenség most érdekesre sikeredett, plusz jó volt látni többféle hőst is. Részemről még mindig nem nagy durranás ez az anime, gondolom majd nézem a harmadik évadot is, ha kap majd folytatást.
6/10 

Anno nem voltam biztos abban, hogy belekezdek, de az első rész után úgy voltam vele, hogy ez igen. És ez az érzés a végéig kitartott. Komolyan mondom egyre több ilyen újrafeldolgozást kellene csinálni, mert az eddigiek alapján mindig sikerül eltalálni a dolgokat. Egyrészt ez az anime valami gyönyörűre sikeredett, jó volt nézni. Másrészről a történet. Nagyon sikerült eltalálniuk a hangulatot, minden egyes héten vártam, hogy kijöjjön a legújabb rész. Egyszerre volt nagyon szórakoztató, néha vidám és egyszerre valahol nagyon szomorú is az egész. Maga a sorozat egy kicsit hullámzó minőségű volt, egy nagyon kicsit a közepe felé leült az egész, legfőképp a nagyon erős kezdés után, de sosem volt vele egy pillanatig sem probléma. Kicsit fura, hogy gyakorlatilag a két főszereplő története mennyire külön szálon is futott, és gyakorlatilag csak egymásnak voltak ott támaszként. de valahol mégiscsak összekapcsolódott az ő történetük is. Ez nekem nagyon tetszett benne. Viszont azokkal egyet kell hogy értsek egy kicsit, akik azt mondják, hogy Hyakkimaru története egy kicsit összecsapott volt. Ahhoz képest, hogy Tahoumaru először szinte örült annak, hogy van egy testvére, miután kiderült, hogy mi van vele túl könnyen lemondott róla és baromi ellenszenvessé tették azzal, hogy egy szemernyi megbánást sem tanúsított azzal kapcsolatban, hogy amúgy simán kinyírná a testvérét. Amit még nem tudok hova rakni, hogy mért kellett bele a két földesúr (?) között az a háború, tökre nem éreztem annak ott szükségességét, szerintem anélkül is ment volna minden hasonlóképpen. A vége meglepően szépen lett felvezetve, nem lett összecsapott. Ennek ellenére voltak problémáim itt is. Igazán nem értem, hogy Hyakki anyukája, Tahoumaru és Jukai mi a fenéért maradtak benn az égő házban. Szerintem igazán kár volt értük, nem hiszem, hogy így kellett volna megbűnhődniük. Ugyanakkor ezzel ellentétben Hyakki és Daigo utolsó párbeszéde igazán jóra sikeredett. Az utolsó pár képkockát pedig igazán nem értem, mármint olyan szempontból, hogy annyira olyan lett, mintha egy folytatást vezetne fel. Pedig tuti, hogy nem lesz. Gondolom így akartak utalni a kettejük jövőjére, hogy egyszer majd még biztosan találkoznak... Az idősebb Dororo-ról pedig az a pár képkocka megérne egy misét.💕
Részemről ezek nem voltak amúgy akkora gondok, inkább csak szőrszál hasogatás, imádtam minden egyes percét. Erős 8/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése