2013. június 28., péntek

RDG: Red Data Girl


Izumiko egy szentélyben él nagyszüleivel. Egy nap frufrut vág magának, amellyel lavinát indít el. Iskolájában két barátján kívül mindenki kerüli őt és valamilyen oknál fogva, ha számítógép közelébe kerül elrontja azt. Apja, egy tokiói iskolába szeretné járatni lányát, aki viszont nemet mond eleinte. Egy kisebb informatika órás zűr után ismerőse, Yukimasu segít neki. Fiát, Miyukit a lány mellé rendeli, mint „testőrt”, mondván, hogy az élete árán is meg kell védenie a lányt. A fiú azonban ellenzi az egész dolgot, míg rá nem jön, mekkorát tévedett a lánnyal kapcsolatban és átértékeli a helyzetet...
Teljesen mást vártam a sztoritól, de kellemesen csalódtam. A történetet kicsit sem mondanám egyszerűnek. Sokszor már én is bele keveredtem, de rendkívül izgalmas és érdekes volt szerintem. Ahogy olvastam fórumokon, sokaknak nem jött be, szerintem azért, mert mindenki egy kicsit sokat várt tőle. Nem akart annál több lenni, mint ami- egy egyszerű, misztikus történet. A főszál nem bontakozott ki annyira, mint amennyire kellet volna. 
Az ikrek történetét nagyon elhúzták és túlkomplikálták, ami egy kicsit levesz az egészből. Őszintén a végére már kicsit sem voltam kíváncsi rájuk... Szerencsére Izumiko fejlődött, igaz nem sokat, de Miyuki végig tsunshun maradt...
A karakterdizájnra és a hátterekre valamint az animációra sem lehet panasz. Gyönyörű volt. Az op-ed páros nagyon tetszett valamint az aláfestő zenék is hangulatosak voltak. 

Szerintem aranyos volt, nem akart több lenni mint ami, de szerintem nem zárták le korrekten.
7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése