2013. június 8., szombat

Kotonoha no Niwa



Takao életcélja az, hogy cipész lehessen és ezért szorgalmasan is dolgozik. Ám az esős reggeleken úgy döntött megengedi magának, hogy lógjon az iskolából. Ilyenkor mindig egy parkba megy. Itt találkozott egy rejtélyes nővel, aki sört iszik és csokoládét eszik, miközben Takao rajzol. Később természetesen összebarátkoznak és egy érdekes történet tárul elénk.
Már nagyon vártam ezt az animét, de kicsit csalódtam. Aranyos volt meg érdekes is, nem egy mindennapi történet, de valahogy nem az igazi. Talán a rövidsége miatt, nem tudom. Egy kicsit kidolgozatlannak éreztem, pedig egy gyönyörű történetet kaptunk. Tényleg jó látni, hogy egy ember pusztán azzal, hogy beszélget a másikkal mennyi erőt tud adni neki. A cipők, mint támasztékok pedig jól szemléltetik kettejük kapcsolatát... :3
A történet mellet a legnagyobb pozitívuma a filmnek a grafikája. Ilyen gyönyörű animációt még nem láttam. Mintha az eső és a fák is igaziak lennének.  A sok eső miatt pedig azt hinné az ember, hogy valami szürke, komor hangulatú képi világot kap, de nem. A domináló szín a zöld. Persze a sötétebb tónusú színek is vannak dögivel, de messze nem annyi, mint zöld.
A zenék is csodásra sikeredtek. Az ending volt a legjobb.
Nos, összességében tetszett, de mint mondtam kicsit csalódtam. Mindenki áradozik róla és szórja rá a 10 pontot, de én csak 7/10 tudok rá adni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése