2013. június 6., csütörtök

Erio wo Kamatte-chan - Os-Uchuujin


Előadó: Erio wo Kamatte-chan (Oogame Asuka)
Megjelenés: 2011/04/27 
Anime: Denpa Onna to Seishun Otoko (OP) 
Fordította/formázta/égette: Misa

Kicsit több mint egy hónapja nem csináltam semmit. Kevés az időm és ez így is marad :/
A most következő dal elég érdekes. Az elején még nem szerettem, de az anime 3.részénél már végighallgattam. Szerintem nem fog sok mindenkinek tetszeni, kicsit (nagyon) nyávogós, de én nagyon szeretem! :)

Két éve, egy flúgos egyedül
Nézi az eget, a város felett
Lógós iskolás pizsamában
Még a nyár előtt kerüli az iskolát

Még ha a földön "idegennek" is hívnak
A végtelen űrben, az volt a legfurább, hogy te is ott voltál

Vajon veszed-e az adásomat?
Kapcsolódni akarok veled
Mindenki elkerült, de te meglepetten bámultál rám
még ha a telepatikus érzelmeim
rossz frekvencián is vannak
Biztos vagyok benne, hogy megkapod
Hogy szeretlek!

Nézd, bizonytalan vagyok és nincs munkám
Nem tudok kommunikálni, ezért az eget bámulom
Lógós iskolás pizsamában
Még a nyár előtt kerüli az iskolát

Még ha a társadalom "idegennek" is hív
A végtelen világűrben...
talán találkozunk újra, igaz?
Amikor azon tűnődöm,
vajon szeretni fognak-e
Mindenki elkerült, de te meglepetten bámultál rám
még ha a telepatikus érzelmeim
rossz frekvencián is vannak
Biztos vagyok benne, hogy megkapod
Hogy szeretlek!

Vajon veszed-e az adásomat?
Aggódom emiatt...
de valamilyen oknál fogva mellettem maradsz
Ezért szeretlek!
Mert odavagyok érted!
Mert odavagyok érted!
Mert odavagyok érted!
Mert nagyon szeretlek!
Szeretlek!
Mert odavagyok érted!
Mert odavagyok érted!
Mert odavagyok érted!
Biztos vagyok benne, hogy te fogod az adásomat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése