2013. június 23., vasárnap

Date A Live

Érdekes mód ez lett az első befejezett tavaszi animém pedig ezzel voltam a legjobban lemaradva :D


Főhősünk Itsuka Shidou. Egy nap egy hatalmas robbanás pusztítja el a várost, mikor egy furcsa péncélt viselő lány jelenik meg elötte. Shido húga, Kotori elmondja neki, hogy a lányt „Léleknek” nevezik, és ők keltik a tér-idő rengést. Kotori azt is elmondja, hogy ő a parancsnoka az anti-lélek szervezetnek, a Ratatosknak és megparancsolja neki, hogy randizzon a lélek lánnyal. "Nem kérlek meg arra, hogy győzd le a lelket. Csak engedd, hogy beléd szeressen és megmentsd a világot" - mondja.
Nem sok reményt fűztem a sorozathoz, de kellemesen csalódtam. Nem egy világmegváltó sztori, de engem elszórakoztatott és ha nem is a legnagyobb izgalommal, de vártam hétről-hétre.Ez a dating sim-es beütés is bejött, máshol még nem is láttam ilyesmit.
A legnagyobb pozitívuma szerintem a karakterek. De tényleg. Az elején még két karakter - Kotori és Origami - volt akiket utáltam a végére már csak Origami. Valamilyen szinten sajnáltam is Origamit is mert tényleg szar lehetett neki, de végső soron nem a katonai cselekedetei miatt nem kedvelem, hanem úgy általánosságban. Akkor vegyük sorba a csajokat. Tohka először aranyos beütést kelt és végig aranyos is marad, de aki nem tűri meg a nyavalygást annak nem hiszem, hogy olyan hű, de kedvelhető lesz. Yoshino igazi kis tünemény, pedig nem szoktam kedvelni a hasonló karaktereket. Kurumi vitt egy kis sok vért az animébe, ami a "cukormázasságot" kicsit megtörte, de én például kedvelem a hasonló őrült karaktereket, így nálam ő nyerő volt. És a végére Kotori. Mint már mondtam őt először nem kedveltem, de annyira édes lett a végére, hogy én is örülnék ha ilyen húgom lenne. Ha meg fiú lennék és nem a vérszerinti testvérem lenne, akkor megütöttem volna a jackpotot :DD Shidou meg semmit nem vitt túlzásba, az egyszerűség embere volt. 
A mellék szereplők már vegyesek voltak, Reine-san és Kannazugi arcok voltak, de pl a három idegesítő grácia az őrületbe kergettek.
Az animációs/grafikai része igazán szépre sikeredett. A harcok is szépen lettek kivételezve, mindig, mindenhol így kéne minimum...
Sajnos az anime elég lezáratlan lett. olyan puff az egész. Ha akarom lehetne a vége is, de egy második évad jobban lezárhatná...
Az OST-k nem lettek nagy számok, nem rosszak, de nem is jók. Az openingek elején azok a szövegek meg tök tetszettek :D
Nem akarta megváltani a világot és nem is váltotta meg, de egynek jó volt.
7/10 A második évad már bejelentésre került, amit én tárt karokkal várok.

2 megjegyzés:

  1. Wíí!!! Lesz 2. évad anime-ben???? :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony lesz, csak a pontos időpontról nem tudni még semmit :)

      Törlés