2013. december 23., hétfő

Yozakura Quartet

Nem, ez nem a mostani (2013) szezonban indult sorozat, hanem annak az előzménye. Igen, azt hiszem ez egész jó szó rá. Azért kezdtem el megnézni, mert a mostani nagyon megtetszett, de mikor megláttam ezt nagyon megijedtem, hogy megint elkezdtem nézni egy második évadot az első ismerete nélkül. De szerencsére nem :D
Nekem alapjáraton bejött a cucc, pont olyan elemeket tartalmazott amiket én szeretek. Egy kis mindennapi élet, egy kis szupererő, egy kis konfliktus. Nekem ha ezek együtt vannak, valahogy mindig bejön. Viszont vontatottnak éreztem. Nem történik olyan sok minden a 12 rész alatt, ezért sokszor elhúzták az egészet. És ez még hagyján, mert a 12 részben nem csak a főszállal foglalkoztak, hanem új lakókkal és még fanservice is bekerült... vagy valami hasonló... Sajnos a karakterek semmilyen jellemfejlődésen nem mentek át, de legalább a főszálat korrektül lezárták.
Karakterek terén nem muzsikált szépen a sorozat. Nem váltottak ki semmit a nézőből, ott vannak, nem is zavarnak, de ennyi. Hime a főhősnő, annak ellenére, hogy egy fontos karakter konkrétan folyamatosan lejáratták, hogy milyen gyenge. Akina már jobb eset volt, őt próbálták folyamatosan erősebbé, kedvelhetőbb karakterré tenni. Na ez nem azt jelenti, hogy Hime utálatos volt, lehetett vele is szimpatizálni. Az utolsó főszereplő Enjin volt. Meg lehetett őt is érteni, de aki szimpatizált vele azt nem tudom megérteni. A többiek mind mellékszereplők voltak, a kedvencem Kotoha volt. Annyira csíptem azt a lányt. De esküszöm a többieket nem feltétlenül éri meg megemlíteni.
A grafika kifejezetten ronda volt, a karakterdizájnert nem tudom hol hagyták el, de illet volna megkeresni.  Az opening- ending páros viszont kifejezetten tetszett.
Összességében tetszett, de nem egészen azt hozta amit vártam tőle. 7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése