2013. december 2., hétfő

Servant x Service

"Végre" sikerült befejeznem.
Nos fogalmam sem volt mit várjak tőle, de egy kicsit meglepődtem. Alapjáraton egy irodai paródiát képzeltem, de hamar be kellet látnom, hogy ez még annál is sokkal jobb lesz, mint vártam.
Naszóval a történet nem egy nagy was ist das, de nagyon jól meg lett oldva. A mindennapi önkormányzati irodás életbe belecsempészni remek karaktereket, nagyon jó poénokat és szerelmi szálat? Zseniális! Tényleg nagyon jól lett összegyúrva ez a három dolog. Sosem éreztem vontatottnak, mégha Lucyt 6 részen keresztül kellet győzködni, hogy menjen már el randizni  Voltak még konfliktusok, titkok, még több poén meg minden finomság, meg még több poén. Semmi rosszat nem tudok felróni neki, persze nyilván lehetne. Ott volt a bátyókomplexusos húgi, de ő jóvá is tette ezt, azzal hogy mindenkit kínzott :D
Egyetlen egy karaktert sem utáltam meg. De még azt sem mondhatom, hogy volt valaki akit nem kedveltem
annyira. Ott van Hasebe, aki annyira laza, hogy szétesik, de Lucyval nem tud mit kezdeni. Aztán ott van maga Lucy, aki annyira szerencsétlen és konzervatív, hogy már cuki. De a legjobb az ok amiért oda ment dolgozni  Miyoshi volt az, aki kicsit háttérbe szorult, nem is volt bőbeszédű és mikor láttuk is akkor is csak szenvedni láttuk, de én őt is nagyon kedveltem. Chihaya Miyoshihoz hasonlóan szűkszavú, de nagyon dörzsölt volt. Mindenben meglátta a lehetőséget... a cosplayre! :D Meg persze abban, hogy Lucyt és Ichimiyat kínozza. El is érkeztünk Ichimiyához. Szegényt nagyon sajnáltam :'D Semmi nem jött össze neki, mindig őt bántották és hasonlók :D Fontosabb szereplő még a húga, aki minden szabadidejét az önkormányzatnál töltötte és mindenki munkájába belekötött.
 Még a részlevezető tekinthető fontosabb szereplőnek (több mondjuk nem is nagyon volt ).Vicc, hogy egy plüssnyúl volt az. De ennek a háttere a lényeg. Grafika terén átlagos volt. Nem volt annyira szép, de ronda sem volt. OP-ed téren nekem nagyon bejött. Vagyis inkább csak az ed, de az op is jó volt szerintem. Viszont csak az op illett igazán a sorozathoz.
Összességében nagyon megszerettem az animét. Aranyos az egész, így utólag volt benn egy kiszámítható dolog, de miközben néztem eszembe sem jutott gondolkozni rajta.
10/10 Nem sajnálom tőle. És szerencsére második évad gyanús... legalábbis remélem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése