2013. december 23., hétfő

Soul Eater

Nos röviden, mikor 2011 nyarán elkezdtem neten animézni második áldozatom a Soul Eater volt. Háromszor megnéztem egymás után. Szerintem odavagyok érte :D
Sajnos ilyenkor mindig összehasonlítok, pedig nem kéne. Meglepően hűen dolgozta fel az anime kb a 40. részig a mangát. Onnantól kezdve siralmasan szar, így a manga után. Nagyon élveztem. Nagyon érdekes volt. Nagyon jók voltak a poénok. Köszöntem ennyi lett volna. Tényleg nem tudom ragozni. Egyszerűen jó volt és kész. Ookubo rajzstílusa rengeteget javult miközben rajzolta a mangát. Mindig sikerült valamilyen csavarral megspékelnie az egészet. Én például meglepődtem mikor a hét főbűn is képbe került, még ha rövid időre is. Érzelmeből sem volt, hiány, és a szereplők is szépen fejlődtek. Lezárását tekintve pedig lehetne folytatni, de szerintem max egy kötettel, megmutatni még jobban mi lett a nagy csata óta. Rendes folytatást semmiképp. 
Ha az anime 10/10 nálam akkor a manga 1111111/10. Tényleg imádtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése