2013. december 31., kedd

Best of Anime 2013

Hihetetlen, hogy újra év vége. El sem akarom hinni. Ez a második év, hogy megírom ezt a bejegyzést, tök örülök neki :) Viszont annak már nem, hogy egy nagyon gyenge évet tudhatunk magunk után.

Több olyan anime is volt, ami nagyon jó volt, de nem tudtam kedvencekbe rakni és én emiatt nagyon szomorú vagyok.  Össz vissz 3-4 anime tudott meghatni ilyen téren.

Sajnos idén nem sokat kellet vacillálnom, hogy ki hova és mért kerüljön. Vágjunk is bele:

A legjobb anime
Psycho-Pass
Bár igaz, hogy csak félig idei, mégis ezt az animét találom a leginkább ide valónak. 

A legroszabb anime
Amnesia
Nem fűzök hozzá semmit. Toronymagasan győzött. 

A legnagyobb csalódás
Kakumeiki Valvrave
Hát elég tré lett. Valahogy többet vártam tőle. 

A legnagyobb meglepetés
 Sasami-san@Ganbaranai
Amennyire nem tetszett az elején, annyira megkedveltem a végére. 

A legjobb akció sorozat
Attack on Titan 
Noha összkép alapján nem érte el az elvárásaimat, mégis megérdemli ezt a címet.

A legjobb vígjáték
Hataraku Maou-sama!
Nekem ez az anime kész volt :D Szerintem ő a megfelelő ide, de akár a Yahari Ore... is megérdemelhetné.

A legjobb dráma
Kamisama no Inai Nichiyoubi 
2x vagy 3x is sikerült megríkatnia :')

A legjobb animáció
 Kotonoha no Niwa
Szégyen, nem szégyen az anime nem igazán fogott meg, de olyan gyönyörűen volt megcsinálva az egész, hogy csak na. 

A legroszabb animáció
Aku no Hana 
Igaz, hogy csak az első két részt láttam felirat hiányában, de kétségem sincs afelől, hogy ez ocsmány volt. Lehetett volna szépre is csinálni, ezzel a technikával is, de neeem csináljuk rondára. Mondjuk olvastam, hogy azért ez így jobban illet az egészhez, de akkor is.

A legjobb folytatás
Valvrave the Liberator 2 
Vicces nem? Esküszöm amekkorát csalódtam az első évadába, akkorát néztem ezen az évadon. Kifejezetten tetszik most, sokkal komolyabb és izgalmasabb lett.

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat
Arata Kangatari 
Őszintén már azt se tudom mért neveztem ez erre, de mivel csak őt írtam fel ide ezért megkapja.

A legjobb opening(ek)

 Megint nehéz helyzetben vagyok, mert megint kismillió kedvencem volt idén is, de ez az a szám amit nem tudok megunni. Itt van még pár, amit nagyon kedveltem:

A legjobb ending(ek)
Tavaly openingek között nem tudtam válogatni, idén endingek között nem. Amit mindenképp kiemelnék a Free! endingje, mert hihetetlenül ötletesnek találtam a képi világát.


A legjobb női főszereplő
Sashinami Shouko (Kakumeiki Valvrave)
Bár nem tudom 100%-ig, hogy ő mennyire volt főszereplő, de én nagyon megkedveltem őt, és teljesen át tudtam érezni a gondolatait.


A legjobb férfi főszereplő 
Annyira, de annyira bírtam ezt a gyereket. Kétségtelen volt, hogy ő kerül ide.

A legjobb női mellékszereplő(k)
Isone Kotoha (Yozakure Quartet: Hana to Uta)
Mankanshoku Mako (Kill la Kill)
Nem tudnék dönteni, mindkettőjüket imádom :D

A legjobb férfi mellékszereplő
Kurosawa Haruto (Coppelion)

A legaranyosabb szereplő
Yoshino (Date A Live)
Gyerekellenes vagyok, utálom a kisgyerekeket, de ő annyira tündéri volt, hogy nem bírtam :D

Kedvenc páros
Hasebe & Lucy (Servant x Service)
Idén nem is jut eszembe, hogy lett volna-e valami jó kis shoujo vagy valami... Így maradnak ők, még ha csak egy randiig is jutottak csak el :D

 Ezt várom a legjobban 2014-ben
10 pont: Psycho-Pass, Kamisama no Inai Nichiyoubi, Servant x Service
9 pont:
Mondai-Ji-tachi ga Isekai Kara Kuru Sou Desu yo?, Hataraku Maou-sama!, Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru.,  Hakkenden: Touhou Hakken Ibun, Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster
8 pont:
Magi, Little Witch Academia, Nekomonogatari (Kuro), Hakkensen S2, Kakumeiki Valvrave S2
7 pont:
Zettai Karen Children: The Unlimited - Hyoubu Kyousuke, Cuticle Tantei Inaba, RDG: Red Data Girl, Suisei no Gargantia, Date A Live, Senyuu., Sasami-san@Ganbaranai, Kotonoha no Niwa, Attack On Titan
6 pont:
Arata Kangatari, Maoyuu Maou Yuusha, Vividred Operation, Galilei Donna
5 pont:
Uta no Prince-sama: Maji Love 2000%, Kakumei Valvrave, Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru, Fairy Tail: Houou no Miko - Hajimari no Asa, Nozoki Ana, Diabolik Lovers
4 pont:
Hentai Ouji to Warawanai Neko., Senran Kagura, Free!, Inu To Hasami wa Tsukaiyou
3 pont:
Devill Survivor 2 The Animation, Brothers Conflict, Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
2 pont:
Amnesia, Kagaku na Yatsura
1 pont:
dobottak:
Ginga Kikoutai Majestic Prince, Dansai Bunri no Crime Edge


Mindenkinek Boldog Új Évet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése