2013. december 27., péntek

Inu to Hasami wa Tsukaiyou


Főhősünk Harumi Kazuhito, egyedül élő, könyv mániás középiskolás fiú. Nincs más vágya csak, hogy minden percben könyvet olvashasson. 
Meh, meh, meh, meh, meh, meh. Megnéztem az első részt. Még vicces is volt, de ami a legfontosabb, hogy nagyon úgy nézett ki, valami krimivel kevert akármi lesz. Na az lett, de a legrosszabb fajtából. Egyszerűen selejtes története van. Tele volt üresfejű yandere karakterekkel, akik valamiért rá tudtak jönni, hogy a kutya Kazuhito. Jó, oké, de amiket lenyomtak, meg utána. Mért kínoztál Japán? A végtelenségig ismételt poénok, amik az elején még viccesek is voltak, de a huszadik vonyítás után már nem volt vicces. Többnyire az összes rész fillerszerűnek hatott, merthogy a cselekvést semmi nem vitte előre az is biztos. Lezárni meg nem zárták le, úgyhogy lehet megkínoznak minket még egyszer, de inkább ne. 
De nem kell aggódni, nem csak a történet volt lapos és unalmas, hanem a karakterek is. Rengeteg szereplőt felvonult a 12 rész alatt, de a háromnegyedéről nem tudnék két szót mondani. Natsuno karaktere messze nem volt annyira szadista, talán a tsundereségével volt egy kicsit kedvelhető. Kazuhito már már idegesítően rossz karakter, kutyapárti vagyok, de esküszöm őt néha felrúgtam volna... A többi szereplő...őőő... üresfejű sablonkarakterek, őő ennyi. Tényleg semmirevalók.
Plusz pont, hogy legalább a grafika szép volt, de egy ilyen szarra kár volt pénz költeni :D Op-ed... mondjuk úgy érdekes volt. Ha heppje volt az embernek simán meg tudta hallgatni őket, de ha nem akkor nem volt több idegesítő zajnál.
Egy szó, mint száz: bottal se. Szidom jobbra- balra, de volt néhány poén ami betalált, néha érdekes is volt, néhanapján még le is kötötte az embert egy kicsit, de én tényleg nem ajánlom senkinek. 4/10.

2 megjegyzés:

  1. Fhuu azt hiszem a második rész után dobtam, úgy látom nem vesztettem vele semmit. :'D

    VálaszTörlés