2013. december 2., hétfő

Uzumaki

Nem vagyok az a nagy horrorfan úgy alles zusammen, nem is nézek horror filmeket túl gyakran, érdekes mód animékbe/mangákba mondhatni kedvelem és amiket kifogok mindig lenyűgöznek. Az első hasonló témájú mangám a Doubt volt. Csak lestem, hogy lehet valami ennyire jó. De aztán jött az Uzumaki...
Teljesen véletlenül bukkantam rá, egyáltalán nem terveztem elolvasni. Egyszerűen megfogott. Az egész inkább morbid volt, mintsem horror. Epizódcentrikus jelleggel indult, majd a vége fele pedig már teljesen összefüggő lett. Sosem tért el a témától, végig izgalmas és érdekes volt.  Lezárását tekintve pedig korrekt volt és érdekes...
Az egész a spirál motívum körül fogott, és a mangaka minden egyes megjelenési formáját fel is használta (DNS-lánc, tornádó, hurrikán...). A félelmetes és érdekes világra rátesz még egy lapáttal, hogy nem csak kreatív volt emberkénk, de nagyon értett a rajzoláshoz. Nagyon karakteres és részletgazdag rajzokat készített, ami komor és nyomasztó hangulatot adott neki. Na meg persze félelmetessé tette.
Egy szó, mint száz el kell olvasni, de azért egy kicsit megfeküdheti az ember gyomrát... Tényleg.
Megadtam neki a 10/10-et. Nagyon élveztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése