2014. július 13., vasárnap

Szezonos animék első látásra -2014 nyár-

Ennek hatására kezdtem el gyorsan nézni az "eredeti" sorozatot. Azt kell mondanom teljesen jó volt, érdekes volt, annak ellenére is, hogy nem rég néztem a másikat. Visszagondolva elég hülye voltam. Tetszik, hogy teljesen mangahű lesz (mondjuk máshogy értelme sem lenne) és, hogy kicsit változtattak a 22 évvel ezelőtti cselekményeken és nem ugyan azt tolják vissza a képünkbe. Egyedül az ocsmány CGI átváltozást tudom felróni neki, mert az egyszerűen borzasztó.

Dat feel mikor egy szar animének lesz egy második évada. Úgy konkrétan nem volt rossz, a poénokon jót derültem, de előre látom, hogy ugyanolyan kramanc lesz. Még mindig nincs semmi értelme az egésznek.

Fú, így elsőre azt se tudom mit mondjak... Ha nem cseszik el nem semmi lesz. Kicsit szedett vetettnek éreztem az első részt, nem is tetszett annyira, de a végére jó lett. Kíváncsi leszek rá.

Meh.Meh.Meh. Valahogy annyira nem tudom átérezni ezt az animét, hogy nem igaz. Tiszta böszmeség volt az Asunás "romantikus" jelenet, a kávéházi megbeszélés is gyengén hatott. Nem várok tőle semmit, egyszerűen nem megy. 

07.09

Nem volt rossz, de messze többet vártam tőle. Jó volt, vicces volt, de annyira meg mégsem, hogy meg is dicsérjem, de valahogy az az érzésem, hogy ez majd szépen lassan lesz jó. Az alapszitu is érdekes, meglátjuk mi lesz belőle.

Egy újabb véres anime, nagyon örülök, hogy most több ilyen is van a szezonban. Az első fele alapján már majdnem megijedtem, hogy valami kis hülyeség lesz, de a második fele nagyon megfogott. Remélem ilyen lesz végig.

07.11.

A legeslegeslegjobban várt animém volt a nyári szezonban, és pont emiatt hatalmas félelmen is volt felé. A mangáját már régóta olvasom (bár sajnos magyarul csak ritkán jelenik meg), így természetesen volt viszonyítási alapom. És azt kell mondanom teljesen korrekt lett. Nyilván nem szóról- szóra dolgozták fel a történéseket, de teljesen jól, ugyan azt éreztem mint mikor a mangát olvastam: tömény cukiságot. A stúdióban így is elég nagy a bizalmam, már csak azt remélem nem jut majd a Sukitte Ii na yo. sorsára, mert akkor esküszöm több kedvencmanga- adaptációt nem nézek meg.

Most előre tudtam, hogy rövid részek lesznek ;) Hát igazából nem volt nagy szám, még csak viccesnek se mondanám, de már csak azért is nézem mert rövid.

07.13.

Már az előző évad is eléggé szenny volt, ezzel sincs másképp, de azért annyira akkor sem volt rossz, hogy ne nézzem meg ezt is. Tudjátok ez az a bizonyos annyira szar, hogy már jó anime.

Végül úgy döntöttem, hogy a Zankyou no Terror helyett most inkább ezt nézem meg. Ha őszinte leszek akkor azt mondom, hogy csak a főszereplő kinézete miatt akartam csak nézni, de végül is messze nem volt rossz. Nem lesz világmegváltó, előre látom, hogy körülbelül mire is lehet számítani, de nagyon kellemes kikapcsolódás volt megnézni az első részt.

-----------------
A Tokyo ESP-en még gondolkozom egy sort, hogy elkezdjem-e nézni, miután beletekerek majd eldöntöm, de bevallom most nincs kedvem hirtelen többet nézni. Azt kell mondanom, hogy egy kellemes szezon előtt állunk, a legnagyobb félelmem az Ao Haru Ride volt, de első rész alapján az sem lesz rossz (és innen is kérem, lécci japcsik ne rontsáátok el :D) szóval én meg vagyok elégedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése