2014. július 9., szerda

Soul Eater NOT!

A manga után nem vártam semmit, az nagyon nem tetszett és így előre féltem ettől az egésztől. 
Viszont legnagyobb meglepetésemre abszolút pozitívan ért a sorozat. Noha nem mondhatom el róla, hogy jó volt vagy tetszett mégsem ingerelt vagy hasonlók. Az egész félelmem abból fakadt, hogy nekem a Soul Eater hatalmas kedvencem animében és mangában is és egyszerűen féltem, hogy nem leszek képes elfogadni, hogy nem Makáék a főszereplők. Ez valamennyire igaz is maradt, mivel abban a kevés időben mikor ők feltűntek sokkal jobb volt az anime. Viszont a maga nemében ez is jó volt, igazából még érdekes is volt megtudni, hogy vannak NOT-os diákok és, hogy ők hogyan tengetik mindennapjaikat. Szóval olyan értelemben, hogy slice of life nagyon jól megállta a helyét. A problémák ott kezdődtek nekem, hogy az eredeti történetet kb a porba tiporta. Halálváros egy ilyen kis életvidám napfényes várossá vált, míg az eredeti sorozatban sokkal Halloweenesebb volt és én pont ezt szerettem benne. Aztán néhány szereplőt is eléggé lejáratott. Kim esete még csak csak elment, bár őt sem ilyennek ismertük meg. Liz és Patty esete viszont engem kiábrándított. Elhiszem én, hogy először ilyenek voltak, de akkor is egy világ tört bennem össze. Na, de visszatérve az animére. A főgonosz a harmadik Gorgon testvér volt, és ez tetszett. Tetszett, amit művelt, de az egész animének ennek ellenére az volt az értelme, hogy Tsugumi kit választ partnerének. Én személy szerint Anya-nak szurkoltam, de már az első pillanattól kezdve lehetett sejteni, hogy a legklisésebb megoldás lesz a döntő, ami valljuk be röhejes minden szempontból. Bár nem tudom meddig dolgozta fel a mangát, de egy egész korrekt lezárást kaptunk, így én speciel nem számítok második évadra.
A karakterek terén szerintem szintén nem muzsikált valami jól az anime. Tsugumi egy döntésképtelen gyenge karakter, aki sokszor nem érdemelte meg, hogy megvédjék. Szerintem. Végül is a végére sikerült magát kicsit összekapnia, de továbbra sem tartom jó szereplőnek. Anya volt a személyes kedvencem, tetszett, hogy ilyen tsundere volt és, hogy nem akart felvágni a múltjával és hasonlókkal. Őt bírtam. Memét megint nem kedveltem igazán, bár egy fokkal jobb volt, mint Tsugumi. Az elején vicces meg aranyos volt, hogy elfelejtett mindent, de hát ez egy idő után akkor is unalmas lesz. Még akit meg kell említeni Kim, Liz és Patty, de róluk már korábban leírtam amit akartam. Még volt pár mellékszereplő, de fölösleges őket taglalni.
A grafika szép volt, jó volt, de nekem már túl aranyos volt. Azért mégis csak egy Soul Eater világban vagyunk, legyen már ilyen darkosabb. Vagy csak én voltam így ezzel? Az opening elsőre nem tetszett, de hamar megkedveltem. Az ending meg szép és aranyos, de különösebben nem fogott meg.
Összességében sokkal jobb lett, mint amit vártam, de messze nem nyűgözött le még így sem. Nem is vártam el tőle, hogy olyan legyen, mint az első, de pár dologban azt hiszem azért mégis csak kellet volna hasonlítania rá. 5/10

1 megjegyzés:

  1. Jó írás! ;)

    Én videót készítettem belőle, s bevallom, nálam totál megbukott, s nem csak azért, mert Soul Eater minőséget vártam, hanem azért is, mert összesűríti mindazt, ami a mai animéket jellemzi. :(

    VálaszTörlés