2014. július 18., péntek

Bishoujo Senshi Sailor Moon R

Mivel már hozzászoktam az egészhez, így nem húztam túl sokáig a második évad elkezdését.
Viccen kívül tényleg hozzászokás kérdése lehetett az egész, mivel ezt jobban élveztem, mint az elsőt. Nem lett jobb sajnos, valahogy még mindig nem tiszta, hogy pontosan mit is akarnak. Az eleje mindjárt egy 13 részes fillerrel kezdődött, de legalább ugyanott folytatták ahol abbamaradt az előző. Csapnivalóan szar filler volt, az meg a másik, hogy 80%-ban az első évadból vettek az ötletet és tényleg csak a kinézetüket másították meg az ellenségnek. A filler évad vége meg természetesen a lehető legbarátságosabb végkimenetelt kapta. Ez az évad maximum arra volt jó, hogy Bourdu emlékei visszatérjenek. És akkor innen veszi fel a sztori az eredeti szálat. Megérkezik új szereplőnk Kamilla. Aztán mivel mégiscsak egy shoujo-ról beszélünk kéne bele a romantika... Legalább egy kicsi... Próbálkoztak is, csak nem ment. Éppenhogy csak összejöttek erre Bourdu bevágja, hogy szakítsanak, amire persze csak 30 résszel késöbb kapunk választ. Közben meg Kamilla folyton olyan helyzetbe hozza őket, hogy muszáj beszélniük és hasonlók, így kb semmi értelme nem volt a szakításnak. Közben az ellenségeket még csak véletlenül sem intézték el, hanem megtisztították őket. Tudom, tudom, korához képest kell nézni, de akkor is. Viszont ha más nem is, a végkifejlet érdekes volt. Az időutazásnak ugyan nem feltétlenül értem mi értelme volt, a szereplők max megtudták azt, ami már az elejétől egyértelmű számunkra. A vége szerintem korrekt lett, az tetszett.
Kamilla lett az egyetlen új szereplő, akiről meg kell mondjam nem kedveltem. Szerintem több seb miatt is volt ez: egyrészt maga a karaktere. Nyilván ott kezdődött a baj, hogy nekem nagyon kisgyerek volt és folyamatosan nyávogott. Ez volt vele a legnagyobb gond. Másrészről pedig az volt a baj, hogy nem kellet még egy ilyen nyávogó karakter ide. Viszont Bunny-n fejlődést véltem felfedezni. Mintha kevesebbet sírt volna és tettrekészebb, bátrabb lett volna, viszont a jellemét nem tudta elhagyni, még mindig makacs és akaratos volt. A többi lány viszont nem változott szerintem, Bourdu is csak a hülyeségei miatt idegesített.
A grafikát még mindig szeretem, a szinkron még mindig szar, de az is marad, az opening még mindig francia és sajnos az is marad, viszont ezt itt most jobban élveztem, de így is csak 6/10
Megnéztem a hozzákapcsolódó filmet ami a "A Rózsa ígérete" címet viseli. Fan szinkron volt rajta, ami esküszöm jobb volt, mint az eredeti. Egyedül azt sajnáltam, hogy pár hülye fordítást megtartottak. A történet maga érdekes volt, Bourdu múltjából kaptunk egy nagyon kicsi ízelítőt. Nekem nagyon tetszett a film 7/10-et kapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése