2014. július 27., vasárnap

Seikon no Qwaser II

Kár tagadnom, nekem az elődje nagy kedvenc volt, amolyan guilty pleasure volt az is. Lehet, hogy csak azért mert akkor még kis csikó voltam és nem láttam még annyi mindent, de akkor az ott nagyon tetszett.
Viszont itt már akadtak problémáim. Egyrészt szétszedték az egész szereplőgárdát, amitől az embernek lett egy hiányérzete. A történet maga érdekes volt, keresték a Mennydörgés Magdolnáját. Ez addig volt rendben míg a hatodik résszel le nem zárult az egész. Hat rész alatt lezárták. Mondjuk nem lehet felróni, hogy nem volt elég neki ennyi, mert valahogy elég volt neki, ha tovább nem csináltak volna semmit az még unalmas is lett volna.A harcok itt látványosak voltak, érdekesek is, fordulatosnak már nem annyira mondanám. Szóval eddig a pontig tetszett. Aztán visszajött Mafuyu, aminek nagyon örültem, mivel nagyon kedveltem őt. És innen megállt a sztori. Epizódcentrikus baromságok tették ki a maradék hat részt. Még töménytelenebb fanservice-zel találtuk magunkat szembe meg olyan történésekkel, amik viccesek akartak lenni. Aztán az utolsó rész megint izgalmas lett, kiderült egy pár dolog, már éppen egy háború szerűség robbanna ki, erre vége. De legalább Mafuyu és Sasha harcát baromira élveztem, még ha nagyon gyérül is zárták le. Lezárva ezáltal nem lett a történet, megtudhattuk, hogy további küldetésekre mennek, viszont folytatásra már semmiképpen sem számítok. Már nem tudnak több bőrt lehúzni róla, na meg most ezután a rajongók egy része biztos elhagyta őket...
Két új szereplőt kaptunk Miyuki és Tsubasa személyében. Sajnos vagy sem mindösszesen azt a hat tényleges részt élték meg, így nagyon keveset tudhattunk meg róluk, de ahogy később belegondol az ember ezek ketten egy kicsikét sem fontosak a későbbiekben, csak akkor és ott. Szóval ennyit róluk. Tsundere fiúkánkat még mindig nagyon csípem, semmit sem változott. Mafuyut nagyon kedvelemm örültem, hogy ennyit fejlődött, de sajnos hiába. Semmit nem mutattak jóformán a képességeiből, pedig úgy megnéztem volna egy közös csatát valamilyen erős ellenségükkel :/ Ekaterina továbbra is szimpi maradt, Hanán talán még többet nevettem. Tomo-t pedig még jobban utálom. A többi mellékszereplő teljesen semleges maradt a számomra.
A grafikát még mindig jónak tarom, nem feltétlenül szép, de abszolút nem is ronda. Sajnos se az opening se az ending nem hatott meg különösebben.
Összességében? Hát nem volt rossz, az első hat részét még élveztem is, de sajnos az lett belőle, ami. Nevetni még mindig lehetett rajta, az ecchit olyan mélyen kimeríti amennyire lehet, így én egy nagyon nagyon nagyon gyenge 7/10-et szavazok meg neki. Ebben persze az is közrejátszik, hogy az előző évadját kiscsikóként kedveltem, de ezen nem lehet segíteni és most mindenki megutálhat azért, mert én ezt szeretem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése