2014. július 13., vasárnap

Kamigami no Asobi

Szerintem a többi nő társammal együtt el tudom mondani, hogy ezt a sorozatot már előre leírtuk, hiszem mégiscsak egy otome game adaptáció, amiről már előre tudjuk milyen lesz.
És milyen rosszul tettük! Noha az alapkoncepció a sorozat első három percében röhejes, amint megtudjuk miről is fog szólni a történet, egészen értelmes lesz. A legjobb az egészben, hogy nem igazán lett darabokra szedve a történet, foglalkozott külön- külön a srácokkal, de közben sem lett elhanyagolva egy sem. Maga a történet és az alapkoncepció is érdekes volt és a fiúk múltja sem volt egyáltalán unalmas. Magyarul nagyon jól el tudott szórakoztatni, még ha egy hülyeség is volt az egész. A poénok 90% ütős lett, mely főleg a fiúk hozzá nem érthetetlenségéből fakadt. Az is tetszett benne, hogy még ha nem is volt sok köze az egésznek a sulihoz,a rengeteg klubtevékenységgel kicsit próbálták bemutatni milyen is lehet egy Japán iskola. Ami zavart, hogy Baldr-rel kifejezetten sokat foglalkoztak a többiekhez képest. Tudom, hogy így visszanézve ő robbantja úgymond ki a végjátékot, de engem zavart, mert az ő karakterét spec nem kedveltem annyira. Ami még úgymond zavart, hogy kb a földbe tiporták az Isteneket, mikor olyan menőn átváltoztak. Vicces volt, szó se róla, de azért az számomra már túúl sok volt. A befejezése egész korrekt lett, nem választott senkit, igaz, olyan erős szerelmi szál nem is nagyon volt benne, ami szerintem megint csak pozitívum. Viszont az, hogy a végén úgy visszatértek elég érdekes volt, nem értettem mi szükség rá. Folytatást pedig abszolút nem tudok elképzelni hozzá.
Karakterén elég erős volt ez az anime, kezdve a főszereplővel Yui-val. Mindenki tudja, hogy az ilyen otogék nem rendelkeznek valami erős női karakterekkel viszont ő ez alól szerintem kivétel. Nem merült ki a szókincse az egy szavas visszakérdezésekkel, határozott volt, vissza mert beszélni és nem félt cselekedni, emelett mindenkinek megpróbált segíteni. Bevallom azt hittem a végjátékban több szerepe lesz a karddal, legalább ha ő használta volna.. Bár nyolc ifjú van lánykánk mellett ebből csak hattal operálnak, így Dionüszosz és Thor csak amolyan mellékszereplők, akik különösebben nem szereplenek, de van egy két vicces megnyilvánulásuk. Az egyik legfőbb szereplő Apollón volt, aki egy az egyben Nataniel a Csábításból jelesből :D Szerencsére sem ő sem a többi szereplő nem volt jellegtelen üres karakter, de ő már annyira kis tüncike volt, hogy már hánytam tőle, de tényleg kedves meg minden. Baldr nekem már túl nyálas volt, mellé még kicsit esetlen is, talán ezért nem is kedveltem annyira, hiszen én inkább rosszfiú párti vagyok ;) Ilyen volt Takeru is, akit az első pillanattól kezdve imádtam. Igazi lázadó, aki tud alkalmazkodni. Az én tipikus karakterem. Hádészt érdekes oldaláról világították meg nekünk. Azt hinné az ember, hogy tök gonosz meg minden, pedig magányos! :D Lokit nem igazán tudtam hová tenni, nem is utáltam, de messze nem is kedveltem. Tsukito sem volt egy nagy karakter, a folyamatos jegyzeteivel mégis vicces volt, és külön szerettem, hogy mindenkit, mindig a teljes nevén szólít xD Thoth karaktere is mindössze addig volt érdekes, amíg Yui-t a falhoz vágta. Mondjuk ezt mindig eljátszotta :D Melissa karakterét pedig nem vágtam.
A grafika kifogástalan, de ez egy hasonló animénél minimum elvárás. A karakterek és a hátterek is gyönyörűen ki voltak dolgozva. A seiyuu-k egytől egyik kiválóak voltak, pesze nem is csoda, azért nem olyan kis nevekkel dolgoztak. Öröm volt őket hallgatni. Az openinget is nem mellesleg ők dalolták el, személy szerint megkedveltem a végére, mégha bárgyú is volt. Az ending viszont nem tetszett. 
Összességében messze jobb lett, mint vártam, kifejezetten elszórakoztatott és még akkora hülyeség sem lett. Mindenképp az utóbbi idők legjobb otogéja volt. 7/10

1 megjegyzés:

  1. Bevallom, nem nagyon szeretem az ilyen animéket, meg mitológia rajongóként nem kicsit volt kellemetlen pár dolog (pl Tsukuyomi férfi, Hades fiatalabb, mint Zeus, Loki és Bard.... no komment).

    Hölgyeknek biztos jó, de nekem max egy közepes.

    VálaszTörlés