2014. július 7., hétfő

Black Bullet



Egy baromi erős kezdést kaptunk, nagyon látványos volt az egész, sokat vártam tőle. Az első pár részt tűkön ülve vártam, mert tényleg annyira tetszett az egész világ, a történések és a szereplők. Itt még elég sok minden történt
 és itt még vicces volt az anime. Aztán a „történet” előrehaladtával alábbhagyott az izgalom az animénél és nálam is. Ha unni nem is untam az egészet, akkor is sokkal kedvtelenebbül ültem oda nézni, az volt a véleményem, hogy az egész átment valami loli gyűjtőstibe, ami hellyel- közzel igaz is volt. Reméltem, hogy összeszedik magukat, szerencsére így is lett. Visszatért az izgalom, bár már akkor sem tudta felhozni magát nálam. A legnagyobb baj az volt, hogy rendes története nem volt. Egyik random akármiből csöppentünk a másikba és emiatt egyszerűen nem tudta megfogni az embert. Szóval a történetvezetés csapnivaló volt, ahogyan a befejezés is. Ezzel a befejezéssel konkréten semmi értelme nem volt az animének, maximum tényleg csak annyi, hogy kezd el olvasni a mangát. Igaz, az esetek 90%-ban ez a cél, de akkor is. Mindenesetre szerintem második évad gyanús, amit mondjuk szívesen néznék, mert ez tényleg csak felvázolás volt, de a lehetőség még mindig megvan valami jóra.
Karakterek terén (már amennyi volt) erősnek éreztem az animét. Azt gondolhatnánk a sok lolitól rossz lesz, de pont ez adta neki a különlegességet és pont ettől lett jó az egész. Amin újfent meglepődtem, hogy nem sajnálták őket irtani, valahogy nem hittem róla, hogy többnek is mutatni fogják a halálát. Rentaroról már megint csak Kaiji Yuuki jut eszembe. Na jó nem. Abszolút jó főhősnek gondoltam, tényleg jó ügynök volt. Tetszett, hogy ennyire szerette a társát és a többi elátkozott gyerekkel is sokat foglalkozott. Bár Kisara a végén leteremtette, hogy nem igazán képes ölni, de ez mindenhol így van szóval nem zavart. Apropó Kisara. Gyűlöltem. Számomra nagyon unszimpatikus volt, de meg nem mondom mért. Bár sokakat meglepett az, amit az utolsó részben tett és emiatt pártoltak el tőle én pont emiatt „kedveltem” meg kicsit jobban. Na nem nagyon, még mindig utálom. És akkor a sorozat legjobb szereplője, Enju. Annyira aranyos volt, hogy eszméletlen. Egy teljesen pozitív személyiség, annak ellenére is, hogy megvetik az emberek. A képességei is nagyon tetszettek és nagyon csíptem, ahogyan beszél. Lehetne írni még pár szereplőről, de felesleges, nem szerepeltek annyit, hogy megérje.
A grafikát először szépnek, jónak gondoltam, de a vége felé egyre jobban feltűnt, hogy ez igazából baromi ronda volt. A harcjelenetek viszont ettől függetlenül látványosak. Viszont a szörnyek azzal a szar CGI-val röhejesek voltak, tisztára a Devil Survivor 2 jutott róla az eszembe xD Az OP-ED páros viszont verhetetlen. Nagyon nagyon imádom mindkettőt.
Összességében nem volt rossz, a darabkák megvannak egy jó animéhez, de ez így csak 6/10- et ér és még bőven elviselne egy második évadot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése