2013. április 7., vasárnap

Zetsuen no Tempest

Már múlt héten befejeztem, de egyszerűen nem volt időm írni róla, sőt még most is lenne jobb dolgon, de nem érdekel.


Yoshino épp a legjobb barátja húgának sírját látogatja meg a temetőben, amikor egy nő először csak kérdéseket, majd pedig fegyvert szegez neki. Szorult helyzetéből barátja, Mahiro menti ki, aki varázserővel bánik el a nővel. Bár Mahiro csak kölcsönbe kapta az erejét egy lakatlan szigeten ragadt varázslónőtől, Kusaribe Hakazétől, akivel egy furcsa bábun keresztül kommunikál. A képlet nagyon egyszerű, a fiú segít Hakazének hazajutni a lakatlan szigetről, az pedig cserébe segédkezik kézre keríteni Mahiro húgának gyilkosát...
Idáig még egyszerűnek tűnik, de folyamatosan csavarnak egyet a történeten.  Lesz itt még időutazás, világmegmentés és minden egyéb nyalánkság is. A történet maga a nehezen értelmezhető kategóriába esik. Mint mondtam sokszor csavarnak a történeten, így amikor valamit majdnem megértesz újra elveszted a fonalat.
A harmadik rész környékén még dobni akartam, de szerencsére nem tettem meg. Mostanság egyre jobban rá vagyok cuppanva az ilyen rejtélyes,nyomozós, mélyebb tartalmú animékre és mangákra is, szóval nekem kifejezetten tetszett. Az, hogy az anime felénél megváltozik a szitu kifejezetten jó. Itt nem ment a rovására mint a SAO-nál...
A karakterek közül csak Hanemurát és Yamamoto-t nem tudtam megkedvelni. Yamamoto tipikusan hülye liba, Hanemura meg a hirtelen felkarolt szuperhős aki összeszedi magát és megmenti a világot.  Jó ő nyilván kellet ide és hát másmilyen nem is lehetett volna, de akkor is. Abban viszont teljesen egyetértek, hogy ő volt a nézőközönség szócsöve. Mahiro forrófejú, Yoshino meg már annyira nyugodt, hogy őrületbe tudott volna kerdetni. Hakaze simán cuki, Aika...Aika meg az új trollkirálynő lett :D Mellékszereplők rendben voltak, elvoltak és voltak jó pillanataik is.
A poénkodás, feszültségoldás teljesen rendben volt, de tényleg az eszmefuttatás adta az igazi szívét az egésznek. A harcok nagyon látványosak voltak.
Többen írták, hogy a második OP nem illik a sorozathoz. Először még én is így gondoltam, de mikor már jobban benne voltunk a történetben kiderült, hogy igen is illik hozzá és nagyon jó, akárcsak az első OP.
Összességében hihetetlenül élveztem az egészet és tuti, hogy még megnézem párszor.
9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése