2013. április 26., péntek

Szezonos animék első látásra -2013 tavasz-

Végre itt a jóidő és ezzel együtt a tavaszi szezon is, ami ugyebár újabb animéket jelent. Nem ragozom a szót, jöjjön aminek jönnie kell.
A lista folyamatosan bővülni fog!^^

Első rész még nem egészen azt hozta amit vártam, de szerintem jó lesz.

Nem volt tervezve, de úgy érzem semmiről nem maradtam volna le. Történet meg jó lehetne, ha nem az lenne amit mesélnek róla, miszerint mindegyik lány kap egy-egy részt :/
2013.04.07

Nem rossz, nem rossz, de nem látok benne olyan nagy potenciált. A karakterdizájn meg elég vacak.

Szerintem én szívtam valamit, mert eddig tetszik. Mondjuk nem várok tőle sokat az első évad után, de talán ez jobb lesz. Ami feltűnt, hogy hihetetlen sok chibit használnak benne és hogy sokkal poénosabb, de ez csak a javát szolgálja.

Mondhatni sokat vártam tőle és mondhatni, hogy teljesítette. Nem azt mondom, hogy olyan nagy durranás, de tetszett és kíváncsian várom mi lesz belőle.

Nem volt valami nagy eresztés. Az első rész akár a vége is lehetne, de még megnézek egy két részt mivel még érdekes is lehet....
2013.04.08

Hoppá! Eddig ez volt a legjobb azok közül amikbe belenéztem. Hihetetlen jót szórakoztam róla, remélem végig ilyen marad!
2013.04.10

Aranyos kis szösszenet, bár elég nagy baromság xD

Megvan a következő két szezon hatalmas hype sorozata, de be kell vallanom nekem is nagyon tetszett. A megvalósítása érdekes főleg a vastag kontúrok és az óriásoktól is rázott a hideg. Eleve nagy volt az elvárás és meghozta a szintet, szóval kíváncsi leszek mit hoznak ki belőle, remélem nem rontják el!

Az eleje nekem kicsit kesze-kusza volt, de tetszett. Remélem itt is valami jó kis történetet hoznak ki belőle. A grafikát és azon belül is főleg a szemeket mindenképp ki kell emelnem, mert eszméletlen gyönyörűek voltak *-*, de a nyelvek össze vissza cserélgetése zavart főleg amikor mindketten beszéltek.

2013.04.11
A fodító csapatok szerint a Magi-ra hasonlít. Ebben teljesen egyet értek. Erősen hajaz rá, de mégsem ugyan az. Remélem jó lesz!

2013.04.13

Nem volt nagy durranás, valószínűleg tele lesz sablonokkal és a vége is előre látható már.

2013.04.14

Egész jó volt. Mondjuk ezt a "nagyképű húgi" témát nem csípem, de a történet egész jó és érdekes van benn potenciál, hogy jó lesz.

Már a josei szóval megvettek, de a történet sem utolsó. Legalább is nekem nagyon bejött. A két főszereplő Nozomura és Shionra emlékeztet az NO.6-ból és azt is nagyon kedveltem^^ A világ is nagyok tetszik *-* Nagyok az elvárásaim és úgy tűnik ki lesznek elégítve :3

2013.04.15

Mondhatni, hogy ez volt az egyik legvárósabb, de csalódnom kellet. Viccesnek nem mondanám annyira, perverznek sem annyira. Szó mi szó első rész alapján még elég langyi, de remélem jobb lesz.

2013.04.16

Nos mondhatjuk, hogy a szezon legnagyobb csalódása, nem csak nekem. Nem feltétlenül a grafika miatt, bár az is elég ocsmány, sőt kifejezetten az, de nem ez a mérvadó. A mangájáról mindenki áradozott, és még mindig áradozik, de az anime valahogy silány, unalmas, legalább is így elsőre. Remélem összeszedik magukat, mert ha már a grafika ocsmány legalább a történet legyen jó.

2013.04.25

Mindjárt két résszel startolt AA-n, de én még csak az elsőt néztem meg, de nagyon tetszett. Pazar animének ígérkezik. Nem tudom, hogy csak nemkel tűnt fel, de a főszereplő baromira hasonlít Yukkii-ra a Mirai Nikki-ből :O 

-------------------------------------------------
Részemről itt van vége a tavaszi szezonnak. Kicsit túlvállaltam magam, ezért a Dansai Bunri no Crime Edge-t dobtam és a Photokano is hasonló sorsra várhat talán, azt majd még eldöntöm.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Mert mennyi legyen? Ezek azok amikbe én akartam belekezdeni, nem az összes amit épp vetítenek. Szerintem bőven elég.

      Törlés
    2. nem a legjobbak de van közte jó is engem a horror romantikus akcó schifi animék vonzanak
      ha javaslatod várom

      Törlés