2013. április 7., vasárnap

Fairy Tail

Szerintem ez az anime azok közé tartozik, amit nem igazán kell bemutatni, jó sokan ismerik.
Igazából nem is tudom mit írjak róla, valószínűleg folytatni fogják, de mégis kéne róla valamit pötyögtetni. 

Szinte hihetetlen, hogy vége. A legnagyobb shounen-fight (Naruto/Bleach/One Piece) animék közül szerintem a legjobb. Persze van még több híresebb is, de ezek tényleg a legismertebbek és én is hozzájuk tudok szólni. 

A történet kellően komoly és vicces is egyben. Az egész fantasy világ nagyon bejött, én is szívesen lennék ott ><.  Fillerek messze jobbak, mint máshol. Kicsit nehéz összefoglalni, de nagyon megkedveltem, szóval hiányozni fog. Karakterek nagyrészt jól kidolgozottak, a múltjukról is megtudtunk mindent amit kellet. Kivéve Natsu és úgy kb. az összes sárkányölő esetében, de azt hiszem előbb- utóbb róluk is többet tudunk meg. 
A grafika és az OST-k is rendben.
Többen mondták, hogy a "win rate"-je Lucy miatt nem 100%-os. Nos ez teljes mértékben nem igaz, mivel kell ő oda és kell a "gyengesége". Mondjuk nem rajta kéne mindig az író tollának csattannia....
10/10
A mangát eddig kb. a 60. fejezetig olvastam el, de most rákapcsolok, hisz már nem tudom a "poént" lelőni magamnak előre és pár év múlva meg szívesen nézem vissza anime formájában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése