2013. április 1., hétfő

OreShura

Hoszabb nevén: Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru 

Többen is írták, hogy a szezon "meh" sorozata. Nos ez teljesen igaz.

Történetünk egész érdekesnek tűnik, legalább is én még nem találkoztam ilyen kényszerből és haszonból legyünk szerelmesek cuccal.
Történetünk viszont annál egyszerűbb  Adott az iskola szépe Masuzu és a tanulásmániás Eita. S, hogy mi a közös bennük? Utálják a szerelmet. És akkor  hogy is lesz ez egy szerelmi vígjáték? Hát úgy, hogy összejönnek, hogy Masuzu-nak ne valljanak szerelmet, Eitát meg csak zsarolják, hogy menjen bele.
Itt még volt benn potenciál, hogy nem az lesz a vége mint amit várnánk, de sajnos az lett.
Közben végig ment a féltékenykedős, elcsábítós hárem cucc.
Nos a karakterekről csak annyit, hogy Eita a tipikus hülye gyerek, akinek még akkor sem esne le, hogy szeretik ha teli torokból üvöltenék neki. Masuzu nekem nagyon unszimpi karakter. Már az elején utáltam, de az utolsó részben majdnem megkedveltem egy kicsit, de aztán rátett egy lapáttal és még jobban megutáltam. A-chan tipikus tsundere, sőt már már túlságosan is az és ez már zavaró, mintsem cuki. Hime, a kis moe és őt tényleg megkedveltem :'D A kis chuunibyou-jával és a perverzióival tényleg imádni való. Utolsó karakterünk Csivava akit sokan utálnak én mégis megkedveltem. Egyszerűen már sajnáltam szegényt. Több szereplővel már nem is találkozunk csak Eita nagynénjével és egyik osztálytársával és Masuzu testvérével.
A grafika elég átlagos, nem ronda, de nem is szép. Színeket tekintve az egész fakó, így a cukormázas, de színekkel teli OP igazi felüdülés, ami nem mellesleg zeneileg is nagyon bejött.  A seiyuuk megtettek mindent, de Masuzu érdes hangja nem volt az igazi, de mást meg nem tudtam volna elképzelni :/

Igazából nem volt ez olyan rossz, hétről hétre el lehetett nézni, de egy kicsit kevés. Voltak jobb pillanatai is, de akkor sem tudok 5/10-nél többet adni rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése