2014. április 19., szombat

Witch Craft Works

Semmilyen elvárásom nem volt, mint mindig, de elöljáróban csak annyit J.C Staff, SHAFT módra.
Még az első rész közepén rávágtam, hogy  mennyire cuki és ezt az utolsó pillanatig is így gondoltam. Az egész olyan volt, mintha egy hamisítatlan Shaft cuccot néznék, egyrészt a kaotikus világ miatt másrészt a történet bemutatása miatt, mert bizony ha az ember nem figyel mindig, nagyon könnyen elveszti a fonalat, sokszor nekem még így is sikerült. Alapjáraton inkább egy baromkodós sorozat volt, mindig meg tudtak törni egy- egy komolyabb pillanatot egy egyszerű poénnal, ami többnyire a karakterek jelleméből fakadt. Ennek ellenére mindig fordulatos anime volt, baromi látványos harcokkal, igaz tétjük jóformán nem volt nekik. Sajnos a történetet nem éreztem túl előrehaladónak, nagyon titkolózósra sikerült. Mindösszesen azt mutatták be, hogy Honokának van ez a fehér izéje ( nem véletlenül írom így xD ) és hogy ezt mindenki meg akarja szerezni, de hogy miért is az nekem nem derült ki. Ha valaki tudja szóljon. Mindenesetre legjobb tudomásom szerint a manga is ilyen, és azt teljesen korrektül adaptálta. A lezárása olyan semmilyen lett, simán el tudok képzelni egy folytatást majd.
Kismilliárd karaktert vonultatott fel az anime, akik egytől- egyik hatalmas arcok voltak. Írtam is, hogy a szereplők jelleméből csináltak poénokat, mint Takamiya szemérmességéből vagy Kagari bujaságából, nem is tudom mi lenne a jó szó rá. Mindenesetre Honoka nem volt rossz főszereplő, csak kicsit töketlen volt. Látszott rajta az akarás, csak amikor meg kellet volna tenni, nem mindig jött össze neki.A seiyuu-ját pedig külön kiemelném, mert annak ellenére, hogy kezdő szerintem egész szépen teljesített és nagyon tetszett a hangszíne is. Kagarit az elején nagyon kedveltem, tetszett, hogy most ő az erősebbik viszont a részek előrehaladtával is ugyanolyan begyöpösödött volt, mint az elején. Nem mondom, hogy ez baj volt, de szerintem ha bármiféle asszociációt mutatott volna, úgy konkrétan bármi iránt jobb lett volna. A többi szereplő közül Kazane-t, Chronoire-t, és Kasumit lehetne még úgy ahogy kiemelni, de annyira senkiről nem tudok véleményt mondani, annyira rájuk sem tértek ki, ahogy a többi torony boszorkányra sem. Akiken amúgy besírtam minden részen :D
A grafika nagyon pazar volt, mutatós volt az elejétől a végéig és nagyon részletes. Azt meg külön imádtam, hogy az egész egy színbombával ért fel. A túl sok CGI használatra viszont kicsit haragudtam. Az opening aranyos volt, de különösebben nem volt jó, az endingen pedig újfent csak be lehetett sírni, de azért az sem az a hallgatós fajta volt. Összességében jól elvoltam a sorozattal, szívesen néztem, aránylag rendes lezárást is kapott, a harcok is látványosak voltak. A történettel már nem voltam 100%-ig kibékülve, de ennek ellenére úgy érzem megérdemli a 8/10-et. És remélem kap majd folytatást miután elég fejezet összegyűl újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése