2014. április 20., vasárnap

Szezonos animék első látásra -2014 tavasz-

Hát nem kertelek ezt vártam a legjobban. Történet ott folytatódik ahol abbamaradt. Nekem a grafika kicsit még szokatlan, különösen Erza szemébe logó haja, de szerintem jó lett, hogy kicsit csinosabb lett. Az openingjét most imádom és nem csak zeneileg. Az új op-ed páros tiszta NaLu shippelés, ami a kicsi szívemnek hatalmas öröm :) Poénok még mindig ütnek, történet meg majd kiderül, de hát akkor is imádni fogom ha szar lesz ><

Ez nem más, mint az istenek megszégyenítése. Alapjáraton érdekesnek tűnik a cucc, jelenleg még a csaj sem agyhalott, de a második részben úgy is megdől mind a kettő és én megint csak szitkozódok, hogy miért nézem mikor úgy is tudtam, hogy szar lesz xD

Egy könnyed slice of life, bárminemű történet nélkül. Teljesen jó volt az első rész, nem sajnálják a perverz dolgokat belőle és még vicces is.

Nagyon tetszett az első rész, nem gondoltam, hogy fantasy elemeket is tartalmaz majd(utánaolvasás lvl: én ><), de ettől úgy érzem még jobb lesz. Nike szinkronja először zavart, de nagyon csípem így első látásra, a kis királyunk meg előre látom, hogy ilyen kis szadi lesz xD Biztos "jól" ellesznek majd egymással :D

Az első részben többnyire csak a szereplőket ismerhettük meg, valamint egy két visszatekintés a múltba és a történetelindító sorsdöntő találkozás. Röviden ennyi, de a mágiás mivolta tetszik, a kiscsaj beszéde sem idegőrlő, pedig azért nem tagadom, hogy idegesítő is lehetne, de nem az. Nem tűnik olyan rossznak. De, hogy a kiscsajt Trabant-nak hívják azon besírtam. Tudom ezen megint csak max mi röhögünk, de akkor is xD

Kétszer futottam neki a mangájának, egyszer se olvastam el végig az első fejezetet, szóval ezek után nem vártam tőle semmit. Ehhez képest be kell vallanom, hogy nem volt rossz, nem voltam úgy, hogy ki kellene kapcsolnám, de egyszerűen zsigerből nem tudom elfogadni, hogy nem Maka és Soul a főszereplő. Azt sem tartom jó ötletnek, hogy egy nagy sikerű (legalább is az én szememben) shounen anime után egy ilyen cukormázas cuccot vágnak elénk, mert nem nézem ki, hogy ez olyan hű de nagyon komoly akármi lenne. De inkább ne legyen igazam. Meglássuk mi lesz.

Nem volt rossz, de a szereplőkön kívül még nem sok mindent mutatott meg magából, mindenesetre jónak tűnik és a főszereplő is ígéretesnek tűnik, remélem látványos harcokban lesz részünk.

Eléggé megkedveltem ezt az animét szóval örültem, hogy lesz folytatása. A történet ott folytatódott ahol abbamaradt, én spec örültem volna egy kis visszaemlékezésnek, mert azért nem tegnap volt. Nagyjából azt hozta amit vártam, bár Tohka hisztije most egy kicsit idegesítő volt.

Azt kell mondanom eddig ez tetszett a legjobban. Nagyon tetszik a világképe, érdekes ez a járvány, kicsit emlékeztet a Guilty Crownra az openinget meg kicsit AoT koppintásnak érzem a kórusbetéttel, de ez szerintem csak az én paranoiám, de ettől még tetszett. A főszereplők is nagyon tetszenek, Enju-t kifejezettem megkedveltem, tetszik, hogy ő az erősebb, de gondolom nem ő váltja majd meg a világot. Rentarou-nak kifejezetten jól áll Kaji Yuki és aranyos párost alkotnak Enju-val. Tuti nézős.

Hát nem mondanám rossznak, de azért olyan húú de jónak sem. Lehet, hogy most nincs hangulatom hozzá, de valahogy nem jön át az, hogy ilyen a világ, ilyen mecha szerűségeket alkalmaznak és, hogy megint csak a főszereplő tudja megcsinálni. A főszereplő srác maga bejön, tetszik, hogy ilyen szabad szellemű, de ennyi. Mindenesetre szeretném megnézni, az elődjeit is meg akartam már, de gondoltam, ha ez újra feldolgozza, akkor minek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése