2014. április 12., szombat

Noragami

Semmilyen elváráson nem volt a sorozat felé, konkrétan azt se tudtam mit várjak tőle csak tetszett a borítója.
És milyen jó, hogy belekezdtem. Az első pillanattól kezdve imádtam, tetszett az alapszituja. Szóval abszolút jól kezdődött. Ezután pár részben megismerhettük kicsit jobban Yato-t és a munkáját, de mindig volt egy kis titkolózás felé, amik szerintem a vége felé egyre jobban kiderültek.  Viszont egy kicsit hülyén lett összerakva a történet. Nem tudom, hogy a mangában is így van-e, de elkezdték a Bishamonos szálat, akinek amúgy imádom a nevét, mert milyen jól hangzik már, hogy Bishamon, de nem fejezték be. Sőt, ahogy én észre vettem a harag csak így elszállt az ellenség részéről. így ez teljesen lezáratlan maradt számomra. A háttérben, ami nem is
 volt igazán háttérsztori, végigment Yukine kálváriája. Az a legviccesebb, hogy ha meglátnék egy ilyen gyereket az utcán ott rúgnám fel, mert utálom a gyereket, de rá mégsem haragudtam haragudni. Teljesen érthető volt, hogy még élni szeretett volna, barátokat és hasonlókat és attól, hogy őt ölésre használták kicsit összekuszálódott neki minden. A végére is haragszom kicsit, mert nem értem, hogy egy ilyen viszonylag komoly szálat miért kellet mindössze három részben lezavarni. Én jobban kitértem volna Yato múltjára, mert az okozta az egész sorozat történéseit. Természetesen, ha lesz egy második évad akkor megbocsájtok neki :D
Yato-t nagyon csíptem. Már megint az a tipikus karakter akit kedvelek. Kedves, erős, vicces, de ha kell nagyon komolyan is tudja venni a dolgokat. Hiyori nálam abszolút esélyes az év legjobb női főszerelője címre. Nem az a nyomi női karakter aki nem tud semmit, hanem igen is tesz valamit a másikért, mégha csak apróságot is, és nem sír folyton, hogy jajj így meg úgy. Szóval szerintem ő nagyon jól lett összerakva. Yukine a kezdeti nyafogóssága után egy teljesen jó karakter lett, nagyon sokat fejlődött, de mégsem vesztette el gyermeki mivoltát. Ugye ők így hárman a legfontosabbak, de ott van még Kofoku és Daikoku akiknek a párosát nagyon bírtam. Segítőkészek és viccesek voltak, de több nem derült ki róluk. Bishamon tetteit teljesen meg tudtam érteni, de rá is kíváncsi lettem volna egy kicsit jobban. Aztán még lehetne regélni Yato régi szent kincséről is és az ő új mesteréről, de felesleges, mert csak magamat ismételném még jobban. Mindenkit csíptem ><
A grafika először nagyon tetszett, de mintha a vége felé már egyre rondább lett volna. Olyan teljesen középszerű lett  vagy még rosszabb, de ettől függetlenül nem volt rossz. Imádtam mikor a szemek világítottak. Azok nagyon menők voltak. Az opening egyértelműen a szezon legjobbja volt, nem kicsit rá voltam kattanva, sőt még most is. Az ending pedig hamisítatlan supercell, amit most Tia adott elő. Gyönyörű volt. És engem az ending képi világban és zeneileg is nagyon emlékeztetett a Guilty Crown-ra, főleg a futós jelenet miatt.
Leírva nagyon úgy hangozhat a dolog, hogy nem tetszett annyira, pedig de. Az elejétől a végéig imádtam, külön örültem a Yato&Hiyori shippelésnek az animében és bár a történet hülyén lett megcsinálva én ettől teljesen el tudtam tekinteni. Nálam a szezon legjobbja, ha meg több részes lett volna még jobban szeretném, de így is megadtam neki a 10/10-et és a vele járó kedvencnek jelölést.

2 megjegyzés:

  1. Szia Misa! ^^
    Az animét imádtam! Egyetértek a kritikáddal, Hiyori szerintem jó főhősnő, nekem jobban tetszik, mint azok az üresfejű, gondolkodni és beszélni képtelen libák, akik a háremanimék főhősnői. :D
    Az összes kritikádat olvastam és egytől-egyig tetszettek! :3 Az Amnesia bejegyzéseden behaltam. xD Jobb volt a soraidat olvasni, mint megnézni magát az animét. (Nekem volt "szerencsém" végigülni azt a borzalmat.)
    Yato&Hiyori párosát én is shippelem. ~ Yukinéval meg nem tudom mi bajod, nekem tetszett, olyan ukés beütése van. :'3
    Sok sikert kívánok a bloghoz, visszafogok járni, erről biztosíthatlak! (:
    Nem tudod, de a K második évadáról kérdeznélek. Tudsz vagy van róla valami hír? (Ha nincs, az sem baj, csak olvastam tőled korábban.)
    Köszönöm a kritikáidat, öröm Téged olvasni! ~

    Ölellek ~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindet? el se hiszed milyen jó ilyeneket olvasni :)
      Őszintén, kinek tetszenek azok a főhősnők? Ők is csak azért olyanok mert játék adaptációk és ott eredetileg te vagy a főszereplő, ezért nem adnak nekik jellemet. Yukinével semmi bajom nem volt, csak először nyafogós volt, utána teljesen jó karakter lett :)
      A K-ról csak annyit tudok, hogy amit második évadnak linkeltem már filmként van feltüntetve és előreláthatólag július 12-én lesz vetítve :)

      Törlés