2014. április 6., vasárnap

Magi: The Kingdom of Magic

A fantasztikus első évad után hihetetlenül vártam a második évadot és szerencsémre nem kellet csalódnom benne.
A történet ugyanott folytatódott ahol abbamaradt, és már az első részen sikerült könnyesre nevetnem magam. A továbbiakban Aladdin fejlődésére fektették a hangsúlyt, ami egyet jelentett azzal, hogy a kis csapatunk feloszlik és mindenki ment a saját útjára. Ezen nagyon meglepődtem, reméltem, hogy azért mindenkiből látunk többet. Sajnos nem. Egy- egy rész elejére láthattuk csak Alibaba-t és Morgiana-t. Én speciel kíváncsi lettem volna rájuk. Nagyon. De azért lenyeltem mert a végére mindketten nagyon menők lettek. Mindenesetre Aladdin fejlődése tetszett, örültem, hogy kicsit jobban megismerhettük a mágiát. A vidám részek után, ami körülbelül az évad felét tehette ki jöttek a háborús, cselszövős részek. Nem is értem azokat akiknek ez nem tetszett és áttekerték. Szerintem baromi érdekes volt megismerni Magnostadt és az egész hóbelevanc történetét. Szépen adagoltak mindent részről- részre és a poénokról sem feledkeztek meg, amiben még mindig nagyon erős a sorozat. A harcok továbbra is nagyon látványosak és izgalmasak, nem tagadom én mindig szurkoltam, hogy az nyerjen aki :D
Elég sok új karakter jött be a képbe, akik közül Mogamett-tet mindenképp megemlíteném. Nem tagadom, én szimpatizáltam a nézeteivel, a cselekedeteivel már nem annyira, de természetesen klisésen megtérítették őt a többiek. Titus-t először rühelltem. Nagyon kis fogyi volt, szerencsére összeszedte magát két értelemben is :) Seherezádét annyira nem tudtam megkedvelni a végére sem, de ő is feljebb lépett a "nem utálom már annyira listán". Hakuryuu-t eddig is utáltam, de most még jobban, mint a szart... Pusztuljon. Morgiana, Alibaba és Aladdin pedig még mindig fav :) Még lehetne pár emberkéről írni, de őket érzem csak fontosabbnak.
Grafika még mindig kifogástalan, szerintem baromi látványos az egész, nekem tetszik. Még mindig rengeteg SD formát használnak, ami mindig rátett egy lapáttal a poén faktoron. Érdekes, hogy az előző évadban csak a második ending tudott inkább megfogni, és ez nem változott. Valahogy nem tetszik annak az énekesnek a hangja akit már másodszor választottak az op eléneklésére.
Tavaly az első évadra 8 pontot adtam, de jó pár hónap emésztés után beraktam a kedvencekbe és ezzel együtt megkapta a 10 pontot, így természetesen nagyon voltak az elvárásaim. Szerencsére a szememben semmit sem csökkent az imádatom, nagyon megszerettem ezt az animét és nem sajnálom tőle sem a 10 pontot. Elfogultság vagy sem, ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése