2014. április 2., szerda

Nobunagun

Személy szerint ezt vártam a legjobban a téli szezonból és úgy érzem nem lett felesleges a várakozásom.
Úgy isten igazából csak a hangulata fogott meg, az "idegenek jönnek a földre és csak mi vagyunk képesek harcolni" téma nem annyira újdonság, de a karakterek jellemének változtatásával és a színvilággal számomra tudták fokozni
 a hangulatot. Sajnos a történetvezetés már nem volt ennyire jó. Az első két izgalmas rész után elkezdődött Shio kiképzése vagy 4 részen keresztül az ment, de semmi eredménye nem lett neki, ami azért fájó pont volt. Közben még fanservice-re is lett idő. Aztán bele tudtak rakni még egy pár olyan részt is ami másokat mutatott be, amit én speciel el tudtam volna hagyni, de azért le tudtam nyelni. Még örömöm volt a katonai és taktikai részekben, mivel én nem vagyok jártas ezekben és valahogy jó ilyeneket nézni. A harcok sem voltak annyira látványosak, de mikor az E-génjük felpezsdült akkor imádtam az egész sorozatot igazán. Szerintem ettől marha ütős lett. Lezárva pedig nem lett teljesen, viszont az utolsó pillanatban is tudott újdonságot adni számomra... :)
Noha különösebb gondom nem volt a szereplőkkel, mégis úgy érzem kiaknázatlanul maradtak. Shio-t csíptem, főleg azért mert nem akart több lenni, mint ami, de haragudtam rá, hogy különösebb fejlődést nem igazán
 mutatott, amit meg igen azt többnyire az E-génjének köszönheti. Jack-ot is kedveltem, külön öröm volt a szinkronja. De őt sem azért kedveltem mert olyan hű, de különleges volt, mindössze abba a karaktertípusba tartozott akikért oda vagyok. Ezt mostanság minden anime elsüti. Úgy látszik tudják mi kell a népnek. Mindenesetre örültem, hogy róla, vagyis az E-génjéről még mutattak egy kis pluszt,még ha kamu is volt. Még volt jó pár szereplő, de annyira nem tértek ki rájuk. Ott volt Gandhi, aki talán az egyik legértelmesebb volt a sorozatban, de semmi. Newtonról őszintén 2 dolgot jegyeztem meg, 5G és, hogy csókolgat mindenkit. A másik csapat már nem volt ennyire szimpatikus, Himét szinte rühelltem, de ő is nagyon menő volt mikor belelendült a harcba. Cyx vagy ki egy motor. Ennyi :D Aztán volt még több mittomén ki, szal ja. Azért annak még örültem, hogy a Dogoo parancsnokának múltjáról is megtudtunk egy kicsit többet, csak hát mint mondtam, elhanyagolható lett volna.
Az op-ed páros számomra erősen felejtős volt, nem szeretem az ilyen zenéket... A grafika elég költségkímélő volt, látszott is az egészen, de amondó vagyok, hogy a csili- vili rajzolás meg CGI cucc tönkre vágta volna az egészet, jó volt ez így.
Szóval én bevallom, hogy igencsak élveztem ezt a sorozatot minden hibája, hülyesége és kliséje ellenére is az első perctől az utolsóig. Meglepetés is tudott okozni, nem hittem, hogy meglépik a Jack- Shio shippelést. Folytatást max az én lelkem fogadna szívesen, de nem látok rá túlságosan nagy esélyt, általánosságban annyira mégsem volt jó. Mindenesetre tőlem 8/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése