2012. július 13., péntek

Deadman Wonderland


Elérkezett az idő az első kiértékelés megírásához, amiben nem mást mint a Deadman Wonderlandot fogom(próbálom) kiértékelni.
Ha még nem láttad ne olvasd el!


Kezdés: 2012. 07. 10
Befejezés: 2012. 07. 13




Kezdjük a történetével, ami meg kell vallanom egészen érdekes volt. Sajnos cenzúrázva volt, de ez mit sem változtatott az élvezhetőségén. Szinte nézette magát velem és miközben néztem sosem kérdezem magamban olyat, hogy mikor lesz már vége. Valamint azt is érdekesnek tartottam, hogy a közönségnek semmi nem tűnt fel, hogy mi folyik a háttérben, hiszen a kutyafuttatáson az emberek halála csak jó effekteknek tűnt számukra.
Számomra az első furcsaság az volt, hogy hogyan gondolták, hogy egy 14 éves fiú így ki tud végezni mindenkit és ekkora pusztítást csinál?

Azt viszont nem igazán értettem, hogy egy bőrtönből mért kell vidámparkot csinálni?

A két főszereplőről is írnék pár sort.
Először is Igarashi Ganta: Első pillantásra is sugárzott róla, hogy egy kis nyomi. De szerencsére elég jó jellemfejlődésen ment végig és a végére megemberesedett. A seiyuu- ját meg imádtam mert több kedvenc karakterem hangja is ő :D  

Ez meg egy tök epic jelenet volt :D
Shiro: A neve teljesen illet rá hiszen a shiro fehéret jelent ő meg albínó volt :DNa, de ő volt az a szereplő akin meglepődtem. De inkább rossz értelemben. Úgy konkrétan nem volt vele semmi bajom, de néha már idegesített a folytonos vinnyogásával :D Azon meg teljesen meglepődtem, hogy ő volt a ”Vörös ember”alias Kárhozott Tojás 
 Kép
Ami még jobban zavart hogy ez miért nem derült ki?
A másik furcsaság amit nem értettem, hogy Shiro mért hordott mindig edényfogót :D Jó biztos nem az volt de akkor is :D
Kép
A legeslegfeleslegesebb dolog benne Nagi- san halála. Reménykedtem benne, hogy Karako-val összejönnek majd a végén. De volt egy olyan pillanat is amikor Karako- ról hittem hogy meghal. Ez pont eme csodás összehozós gondolatom után volt. Mit ne mondjak nem örültem neki :/
 Kép
Külön élvezet volt számomra az openingje:
Az endingje viszont nekem nem tetszett :/
Szüksége van folytatásra? Szerintem igen. Derüljön már ki, hogy Shiro a Vörös Ember! Kíváncsi lennék Ganta reakciójára ez ügyben. Valamint ha jól vettem ki akkor Senji-sant megölte az a kis buzi? Pedig őt tökre bírtam :D És mért nem szöktek meg ha megvolt rá a lehetőség? Ennek mindenképp kell egy folytatás!
Az összegzésem alapján úgy tűnhet mintha nem tetszett volna, de ez teljesen téves. Jó kis darab volt. Nem mondom, hogy a többször újranézhető kategóriánál van nálam, de egy 7,5/10 
megérdemel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése