2012. július 24., kedd

Kuragehime


Ha nem láttad ne olvasd el!
Kép
Kezdés: 2012.07.23.
Befejezés:2012. július 24.
Nem is értem mért nem néztem meg eddig. Teljesen magával ragadott, és ha nem kellet volna szünetet tartanom a nézésében egy huzamba le tudtam volna.
Tsukimi karaktere nagyon kawaii volt. Nem tudom mért gondolta magáról, hogy ronda. Az „előtte” és „utána” Tsukimi ugyan olyan szép volt. Vagy ha nem is ugyan olyan, akkor majdnem, egyedül a ruhája tette őt egy kicsit rondává.
Kép
Kuranosuke meg brutál volt a cross dressingjével :D   Szerintem ő egy nagyon kedvelhető karakter + számomra elég bejövős… :D
Kép
A kettejük kapcsolata nagyon vicces volt, de voltak benne romantikus jelenetek is. Személy szerint én még többet akartam bele, de mivel ez egy josei nem is várhatok többet. Ettől függetlenül abból a majdnem csókból lehetett volna rendes is  :)
Kép
Az Anyócák nálam K.O. Imádtam, hogy ilyen őrült otakuk és azt mennyire tagadják :D A legjobb náluk a kővé dermedés volt afféle „védekezési mechanizmus” a divatos emberek ellen :D D
Kép
A poénok ütősek voltak. Az egyik legpoénosabb karakter a nagybácsi lett. ( Bocsánat nem jut eszembe a neve ><) A perverz megjegyzéseivel nálam ő nyerte el az legviccesebb posztot. Persze a többiek is tudtak vicces perceket okozni :D
Kép
Kép
Grafika
Egyedi, de nagyon tetszetős.  Sőt mondhatni gyönyörű. Hozta egy 2010 animéhez való színvonalat.
OP & ED
Az OP-ja egész jó volt. Annyira már jó volt, hogy letöltöttem. Az ED-je viszont nem tetszett (mint a legtöbb animénél)
Kell neki folytatás? Igen! Nagyon kíváncsi vagyok lesz- e Tsukimi és Kuranosuke kapcsolatából valami. Valamint az is érdekelne, hogy sikerül- e tervüket megvalósítani.
Nálam 10/10Mestermunka
Megnéztem ez egyik speciálját az Amars Expedition Team-et. Mit ne mondjak az eredeti történethez képest nulla. Erre felesleges volt kidobni a pénzt. De erről semmit sem írnék. 4/10-est kapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése