2012. július 26., csütörtök

The Princess and the Pilot


Már régóta meg akartam nézni, mert mikor láttam egy AMV-ben láttam nagyon megtetszett.  Hála  az Animeaddicts csapatának most végre meg tudtam nézni. Nekik nagyon sok anime projektet köszönhetünk szóval megéri benézni hozzájuk.
Kép
Jó kis filmet kaptunk. Volt benn dráma, szerelem, háború.  Bár romantikából lehetett volna benn jóval több! Egy csók belefért volna…
Fana jó jellemfejlődésen ment végig hisz a kis visszahúzdó hercegnőből érett nő lett a végére. :)
Kép
Egyátalán nem volt sablonos. Nem a szokásos szerelembe esünk-szökjünk meg történetet kaptuk. A végén a hercegnő a számára kijelölt herceghez ment, (aki miatt majdnem meg is halt…) a kedves kis pilótánk meg a feledésbe merült… :(
Kép
Grafika
Én talán a Fullmetal Alchemist: The Sacred Star of Milos movie-hoz tudnám hasonlítani. Ott annyira nem tetszett, de itt igen. A repülők, az emberek mint szépek voltak. Külön kiemelném a háttereket amik még jobbak voltak. *-*
Kép
Kép
OST
Jók voltak. Illettek a pillanathoz.           
Aki egy kis drámára vágyik vilármegrengető történések nélkül bátran ajánlom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése